No SSO cookie

„Jack Daniel’s Rally Team” – etapa de sacrificiu la Raliul Sibiului

voteaza
(0/ 0)
„Jack Daniel’s Rally Team” – etapa de sacrificiu la Raliul Sibiului
MotorSport Romania · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Echipajele „Jack Daniel’s Rally Team” s-au luptat până la sacrificiu la Raliul Sibiului, pe cele mai dure trasee din Campionatul Naţional de Raliuri, susţinând astfel, prin toate eforturile lor, mesajul de responsabilitate socială „Condu responsabil: nu bea la volan!”.

 
 

Raliul Sibiului a fost anul acesta, în premieră, etapă în Intercontinental Rally Challange, aliniind la start 61 de echipaje din 15 ţări şi aducând pe trasee cele mai importante nume ale raliului mondial.

„Jack Daniel’s Rally Team” a început raliul în forţă cu scopul de a acumula căt mai multe puncte din această importantă etapă de CNR. Echipajul Szabo/Borbely, încurajat de  un excelent rezultat la San Marino, a încercat să păstreze linia succeselor reuşind ca după primele două speciale să se claseze pe locul 2 la general în IRC şi locul 1 în CNR.

Raliul Sibiului este o probă recunoscută ca fiind „distrugătoare” de maşini. Ghinionul a făcut ca echipajul să  se confrunte din speciala 3 cu probleme tehnice având prima oară pană pe spate şi ulterior o pană pe faţă cu care au trebuit să meargă mai mult de 6 km, pierzând astfel mai mult de 1 minut.

Gergo Szabo şi Karoly Borbely, despre Raliul Sibiului: „Ne-am pregătit special pentru această etapă, am avut echipă specializată de service cu experienţă construită în astfel de probe, maşina specială de WRC şi anvelope ranforsate pe flancuri şi tot nu a fost suficient. Ghinionul ne-a urmărit în ambele zile de etapă, de la o pană pe faţă în prima zi la o altă pană pe dreapta spate, pe Gâtu Barbecului, cea mai dură porţiune a acestui raliu, care s-a soldat cu ruperea jantei şi distrugerea suspensiilor.

Am reuşit să trecem linia de sosire însă  ne-a fost clar că nu putem continua în 3 roţi şi am fost nevoiţi să abandonăm. Am vrut să concuram la cel mai înalt nivel şi asta presupune riscuri foarte mari pentru maşina. Sperăm că la urmatoarele etape ghinionul să ne ocolească, să recuperăm din diferenţă şi să ajungem din nou pe podium.”

Echipajul Tomiţă/Csegzy a fost, de asemenea, urmărit de neşansă, fiind şi ei nevoiţi să abandoneze din prima zi: ”Fiind un traseu dur de macadam principala problemă sunt pietrele care îţi pot distruge maşina, asta ni s-a întamplat şi nouă. O piatră a reusit să ne distrugă cureaua ce punea în funcţiune alternatorul şi pompa de apa. Am mers doar pe baterie, pe timp de noapte, dar nu am mai avut cum să continuăm fără pompa de apă cu motorul supraîncălzit, şi astfel am fost nevoiţi să abandonăm din prima zi. Maşina a fost reparată şi vom relua obiceiul de a ieşi pe locul 1 la juniori, în următoarele etape”.

Berari/Maior: „Ne bucurăm că am terminat acest raliu. A fost greu, am luptat şi am reuşit un loc 2 la grupa 11. Vorbim de Raliul Sibiului deci avem un rezultat foarte bun de care suntem mândri. Vom continua să aducem perfomanţe echipei  „Jack Daniel’s Rally Team” şi la următoarele etape de campionat.”

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Toate dotările și sistemele de care dispune sunt înglobate în crossover-ul de clasă medie fără compromisuri în ceea ce priveşte plăcerea de a conduce şi fiabilitatea specifice Mazda.

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2290 :: 17.87MB