No SSO cookie

„Jack Daniel’s Rally Team” – etapa de sacrificiu la Raliul Sibiului

voteaza
(0/ 0)
„Jack Daniel’s Rally Team” – etapa de sacrificiu la Raliul Sibiului
MotorSport Romania · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Echipajele „Jack Daniel’s Rally Team” s-au luptat până la sacrificiu la Raliul Sibiului, pe cele mai dure trasee din Campionatul Naţional de Raliuri, susţinând astfel, prin toate eforturile lor, mesajul de responsabilitate socială „Condu responsabil: nu bea la volan!”.

 
 

Raliul Sibiului a fost anul acesta, în premieră, etapă în Intercontinental Rally Challange, aliniind la start 61 de echipaje din 15 ţări şi aducând pe trasee cele mai importante nume ale raliului mondial.

„Jack Daniel’s Rally Team” a început raliul în forţă cu scopul de a acumula căt mai multe puncte din această importantă etapă de CNR. Echipajul Szabo/Borbely, încurajat de  un excelent rezultat la San Marino, a încercat să păstreze linia succeselor reuşind ca după primele două speciale să se claseze pe locul 2 la general în IRC şi locul 1 în CNR.

Raliul Sibiului este o probă recunoscută ca fiind „distrugătoare” de maşini. Ghinionul a făcut ca echipajul să  se confrunte din speciala 3 cu probleme tehnice având prima oară pană pe spate şi ulterior o pană pe faţă cu care au trebuit să meargă mai mult de 6 km, pierzând astfel mai mult de 1 minut.

Gergo Szabo şi Karoly Borbely, despre Raliul Sibiului: „Ne-am pregătit special pentru această etapă, am avut echipă specializată de service cu experienţă construită în astfel de probe, maşina specială de WRC şi anvelope ranforsate pe flancuri şi tot nu a fost suficient. Ghinionul ne-a urmărit în ambele zile de etapă, de la o pană pe faţă în prima zi la o altă pană pe dreapta spate, pe Gâtu Barbecului, cea mai dură porţiune a acestui raliu, care s-a soldat cu ruperea jantei şi distrugerea suspensiilor.

Am reuşit să trecem linia de sosire însă  ne-a fost clar că nu putem continua în 3 roţi şi am fost nevoiţi să abandonăm. Am vrut să concuram la cel mai înalt nivel şi asta presupune riscuri foarte mari pentru maşina. Sperăm că la urmatoarele etape ghinionul să ne ocolească, să recuperăm din diferenţă şi să ajungem din nou pe podium.”

Echipajul Tomiţă/Csegzy a fost, de asemenea, urmărit de neşansă, fiind şi ei nevoiţi să abandoneze din prima zi: ”Fiind un traseu dur de macadam principala problemă sunt pietrele care îţi pot distruge maşina, asta ni s-a întamplat şi nouă. O piatră a reusit să ne distrugă cureaua ce punea în funcţiune alternatorul şi pompa de apa. Am mers doar pe baterie, pe timp de noapte, dar nu am mai avut cum să continuăm fără pompa de apă cu motorul supraîncălzit, şi astfel am fost nevoiţi să abandonăm din prima zi. Maşina a fost reparată şi vom relua obiceiul de a ieşi pe locul 1 la juniori, în următoarele etape”.

Berari/Maior: „Ne bucurăm că am terminat acest raliu. A fost greu, am luptat şi am reuşit un loc 2 la grupa 11. Vorbim de Raliul Sibiului deci avem un rezultat foarte bun de care suntem mândri. Vom continua să aducem perfomanţe echipei  „Jack Daniel’s Rally Team” şi la următoarele etape de campionat.”

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2453 :: 17.87MB