No SSO cookie

76 de echipaje concureaza la Raliul Aradului- etapa dubla in Romania si Ungaria

voteaza
(0/ 0)
76 de echipaje concureaza la Raliul Aradului- etapa dubla in Romania si Ungaria
MotorSport Romania · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

43 de echipaje din Romania si 33 de echipaje din Ungaria vor lua startul in acest weekend la Raliul Aradului, etapa comuna in cele doua tari.

 
 

Astfel, sportivii romani vor puncta pentru etapa sasea a Campionatului National de Raliuri Dunlop, iar cei maghiari pentru ORB (etapa a IV-a Campionatul National) si Rallye 2(etapa a III-a in liga secunda).

Raliul incepe vineri, de pe kartodromul Vik Power din Arad, cu Superspeciala, care, la fel ca si anul trecut, va avea o suprafata mixta (macadam si asfalt) si continua a doua zi, sambata, cu restul de 10 probe speciale, adica „triungiul” Sistarovat-Zabalt-Lalasint, care va fi parcurs de doua ori, la care se adauga alte doua treceri pe Conop si pe „regina raliului”, Nadas.

Raliul Aradului 2012– date tehnice
Lungime TOTALA raliu : 494,2 km
Numarul probelor speciale: 11
Lungime TOTALA probe speciale: 125.20 km

Suprafaţa de rulare: macadam

Procent probe speciale: 25,33 %

Raliul Aradului 2012, a VI-a etapa din cadrul Campionatului National de Raliuri – Dunlop este organizat sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv si este sustinut de Primaria si Consiliul Judetean Arad in calitate de parteneri oficiali.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1909 :: 22.19MB