Jorge Lorenzo a fost oarecum revelatia acestei curse.
El a plecat de pe pozitia a 4-a, iar dupa primul tur a pierdut inca o pozitie. Totusi, sortii au fost cu el in a doua parte a cursei cand a reusit sa revina in mod miraculos.
In aceasta etapa, la Silverstone, in pole-position l-am putut gasi pe Alvaro Bautista, care desi tehnic era favorit, practic a terminat doar pe locul patru.
Per total, cursa a fost una interesanta si plina de suspans. Locurile se schimbau neincetat, iar finalul a fost unul aprig, cu multe rasturnari de situatie. Astfel, Jorge Lorenzo a reusit sa faca o cursa fantastica si sa plece cu maximul de puncte. Pe locul doi l-am putut gasi pe Casey Stoner, iar pe locul trei, pe Dani Pedrosa.
1 | 25 | Jorge LORENZO | SPA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 41'16.429 | ||
2 | 20 | Casey STONER | AUS | Repsol Honda Team | Honda | +3.313 | ||
3 | 16 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | +3.599 | ||
4 | 13 | Alvaro BAUTISTA | SPA | San Carlo Honda Gresini | Honda | +5.196 | ||
5 | 11 | Ben SPIES | USA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | +11.531 | ||
6 | 10 | Cal CRUTCHLOW | GBR | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | +15.112 | ||
7 | 9 | Nicky HAYDEN | USA | Ducati Team | Ducati | +15.527 | ||
8 | 8 | Stefan BRADL | GER | LCR Honda MotoGP | Honda | +22.521 | ||
9 | 7 | Valentino ROSSI | ITA | Ducati Team | Ducati | +36.138 | ||
10 | 6 | Hector BARBERA | SPA | Pramac Racing Team | Ducati | +41.328 | ||
11 | 5 | Aleix ESPARGARO | SPA | Power Electronics Aspar | ART | +1'03.157 | ||
12 | 4 | Randy DE PUNIET | FRA | Power Electronics Aspar | ART | +1'03.443 | ||
13 | 3 | Michele PIRRO | ITA | San Carlo Honda Gresini | FTR | +1'07.290 | ||
14 | 2 | James ELLISON | GBR | Paul Bird Motorsport | ART | +1'14.782 | ||
15 | 1 | Yonny HERNANDEZ | COL | Avintia Blusens | BQR | +1'15.108 | ||
16 | Colin EDWARDS | USA | NGM Mobile Forward Racing | Suter | +1'29.899 | |||
17 | Danilo PETRUCCI | ITA | Came IodaRacing Project | Ioda | +1'40.302 | |||
18 | Ivan SILVA | SPA | Avintia Blusens | BQR | +1'52.099 | |||
19 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 1 Lap |
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!