In Spania, legea a fost facuta chiar de ibericii preferati ai publicului, Lorenzo si Pedrosa.
Daca inainte cu o zi de cursa spaniolii erau putini dezamagiti, in ziua cursei cei doi iberici, Lorenzo si Pedrosa, au facut un spectacol pe cinste. Ei au reusit sa il depaseasca foarte usor pe Stoner. Cu 23 de tururi inainte de final, Spies a incercat sa il depaseasca pe Pedrosa insa finalul nu a fost unul asteptat de el. Manevra nu i-a reusit si a iesit in decor, terminand cursa in top 10.
Duelul dintre primul si al doilea loc a fost unul exclusiv spaniol, spre deliciul publicului.
Daca e sa vorbim de Stoner, acesta a avut un start foarte slab si nu a mai reusit sa-si revina. Astfel, el a terminat doar pe locul patru. Rezultatul se datoreaza si motocicletei care a avut probleme tehnice. In linii mari aceasta a fost cursa din Spania. Publicul a fost multumit pe deplin dat fiind faptul ca primele doua locuri au fost ocupate de Lorenzo si Pedrosa. Urmatoarea etapa va avea loc in 17 iunie, la Silverstone.
1 | 25 | Jorge LORENZO | SPA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 43'07.681 | ||
2 | 20 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | +5.003 | ||
3 | 16 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | +9.361 | ||
4 | 13 | Casey STONER | AUS | Repsol Honda Team | Honda | +9.544 | ||
5 | 11 | Cal CRUTCHLOW | GBR | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | +12.506 | ||
6 | 10 | Alvaro BAUTISTA | SPA | San Carlo Honda Gresini | Honda | +13.948 | ||
7 | 9 | Valentino ROSSI | ITA | Ducati Team | Ducati | +17.555 | ||
8 | 8 | Stefan BRADL | GER | LCR Honda MotoGP | Honda | +23.478 | ||
9 | 7 | Nicky HAYDEN | USA | Ducati Team | Ducati | +30.410 | ||
10 | 6 | Ben SPIES | USA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | +32.897 | ||
11 | 5 | Hector BARBERA | SPA | Pramac Racing Team | Ducati | +36.144 | ||
12 | 4 | Karel ABRAHAM | CZE | Cardion AB Motoracing | Ducati | +56.229 | ||
13 | 3 | Aleix ESPARGARO | SPA | Power Electronics Aspar | ART | +1'08.054 | ||
14 | 2 | Michele PIRRO | ITA | San Carlo Honda Gresini | FTR | +1'08.775 | ||
15 | 1 | Randy DE PUNIET | FRA | Power Electronics Aspar | ART | +1'10.483 | ||
16 | James ELLISON | GBR | Paul Bird Motorsport | ART | +1'13.090 | |||
17 | Mattia PASINI | ITA | Speed Master | ART | +1'20.903 | |||
18 | Yonny HERNANDEZ | COL | Avintia Blusens | BQR | +1'21.235 | |||
19 | 9 | Danilo PETRUCCI | ITA | Came IodaRacing Project | Ioda | +1'41.207 | ||
20 | 22 | Ivan SILVA | SPA | Avintia Blusens | BQR | +1'41.888 | ||
5 | Colin EDWARDS | USA | NGM Mobile Forward Racing | Suter | 1 Lap |
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!