No SSO cookie

Vânzarile moto aproape 1.000 de unitati

voteaza
(0/ 0)
Vânzarile moto aproape 1.000 de unitati
Moto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Pe o piaţă în devenire, vânzările de motociclete, scutere şi ATV-uri noi au ajuns în România, în anul 2002, la aproape 1.000 de unităţi, potrivit datelor preluate de Asociaţia Producătorilor şi Importatorilor de Autovehicule (APIA).

 
 
[poza1s]Mai exact, anul trecut au fost livrate 958 de unităţi, fără a se ţine cont de cele aduse individual de persoanele fizice sau de importurile second hand, estimările sunt dificil de făcut pentru acest gen de produse.
Acestea sunt insă preferate de mulţi dintre cumpărători din cauza preţurilor relativ mari ale motocicletelor sau motoscuterelor noi.
[poza4d]Între cele 16 mărci identificate ca fiind importate pe piaţa românească, cea mai bună cerere a avut-o Piaggio, firmă italiană, specializată în motoscutere, care a livrat 252 de unităţi, urmată de Gilera cu 180 de unităţi, de asemenea o marcă italiană producătoare de scutere şi motociclete de capacitate mică.
A treia marcă, în urma volumului, este Peugeot, cu 114 unităţi, urmată îndeaproape de KTM, marcă binecunoscută în lumea motorsportului, cu 108 unităţi livrate pe piaţa autohtonă.
[poza2s]Mărcile cele mai populare în acest segment de piaţă, BMW, Yamaha, Suzuki şi Honda au realizat vânzări mai reduse, aceasta poate datorită faptului că puţini sunt aceia care îşi permit să achiziţioneze o motocicletă a cărei valoare este, uneori, mai mare decât a unei maşini de import noi.
BMW a vândut 84 de unităţi, Yamaha - 55 de bucăţi, Suzuki – 32, iar Honda – 17 unităţi,iar Ducati, marcă recunoscută în cursele de viteză pe două roţi, care a câştigat mai multe campionate mondiale decât celelalte mărci la un loc, a livrat 10 unităţi.
[poza3d]Alte mărci importate pe piaţă sunt, Hero, de fabricaţie chinezească, Moto Guzzi, Ural, MZ şi Aprilia. Nu au fost menţionate aici alte mărci al căror import se face de persoane fizice, neputând fi astfel contorizate de realizatorul raportului, APIA.
În clasamentul importatorilor, cel mai dinamic de pe piaţă, prin prisma vânzărilor se remarcă Paneuro Trading, companie care aduce modelele Piaggio, Gilera şi Vespa. Societatea deţine, potrivit rezultatelor anului 2002, mai mult de o treime din piaţa românească, cu 442 de unităţi comercializate.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0554 :: 17.77MB