No SSO cookie

SuperMoto S1 - Extaz pentru Vertemati în Grand Prix-ul Germaniei

voteaza
(0/ 0)
SuperMoto S1 - Extaz pentru Vertemati în Grand Prix-ul Germaniei
Moto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Pe renumitul circuit de Moto GP de la Sachsenring, Germania, in 20-21 septembrie s-a desfasurat cea de-a 8-a etapa a Campionatului Mondial FIM de SuperMoto S1, câştigată de Max Manzo şi coechipierul său Gerald Delphine din echipa producătorului de motociclete Vertemati.

 
 
[poza1s]Cele doua sesiuni de antrenamente de sambătă s-au desfăşurat în condiţii perfecte de vreme, pe un circuit de 1300m, dintre care 160m off-road, restul de 1140m de asfalt permiţându-le piloţilor să-şi solicite la maxim motocicletele. Lupta din calificările cronometrate pentru obţinerea celor mai buni timpi a fost foarte strânsă, doar câteva sutimi de secundă separându-i pe primii 22 de piloţi. Cu un timp foarte bun, de 0:56:655, Eddy Seel (BEL-Husqvarna) şi-a asigurat primul loc la grila de start de duminică, urmat de Gerald Delepine (BEL-Vertemati) cu 0:56:992, germanul Jurgen Kunzel (KTM) 0:57:019 şi Boris Chambon (FRA-KTM) 0:57:161. [poza2s]Spre încântarea celor peste 13.500 de spectatori germani prezenţi la Sachsenring, co-naţionalul lor, Jurgen Kunzel, a fost învingător în cele două manşe de duminica. În prima manşă, Kunzel nu a avut un start bun, însă a reuşit să-i ajungă din urmă pe ceilalţi competitori, conducând din al 5-lea tur până la final, după ce l-a devansat pe Eddy Seel care a căzut în zona de off-road. Co-echipierul lui Kunzel la KTM, Boris Chambon, a ocupat a doua poziţie, urmat de Manzo şi Delphine de la Vertemati pe locurile 3 si 4. Profitând la maxim de pole position-ul din cea de-a doua manşă , Kunzel a condus plutonul încă de la început, urmat la sosire, la mai puţin de o secundă, de Max Manzo. Delphine a ajuns al 3-lea, urmat de Seel şi Chambon. [poza3s]Max Manzo a obtinut victoria in Super Final, dupa o cursa frenetica de 24 tururi in care spectatorii au asistat in ultimele tururi la un duel strans intre acesta si co-echipierul sau de la Vertemati, Gerald Delphine. Eddy Seel a condus cursa, insa in turul al 18-lea a facut o greseala si a fost devansat de Manzo si Delphine care s-au detasat considerabil de pluton in ultimele patru tururi si au condus pana la final. Germanul Kunzel a obtinut locul trei, urmat de Chambon pe pozitia a 4-a si Bernd Hiemer (GER ) al 5-lea. Dupa aceasta etapa Kunzel (KTM) isi pastreaza locul intai in clasamentul general cu 275 de puncte, urmat de Chambon, tot de la KTM, cu 262 puncte si Eddy Seel (Husqvarna) cu 225 puncte. [poza4s]Dupa cursa, castigatorul Manzo a declarat: „Pentru mine a fost un week-end foarte bun. Cei de la Vertemati au facut o motocicleta foarte buna, care s-a ridicat la cerintele curselor de SuperMoto. Am avut un start bun in Super Final, am reusit sa-l depasesc pe Kunzel si m-am luptat cu Eddy pentru prima pozitie in pluton. Dupa ce Eddy a cazut am preluat conducerea si am fost in frunte pana la final. Este de remarcat faptul ca in aceasta cursa motociclete produse de o fabrica mica cum este Vertemati au reusit sa obtina primele doua locuri in finala de azi la SuperMoto. Multumesc echipei mele” Clasament SuperFinal 1. Max Manzo (ITA - Vertemati) 2. Gérald Delepine (BEL - Vertemati) 3. Jurgen Kunzel (GER-KTM) 4. Boris Chambon (FRA-KTM) 5. Bernd Hiemer (GER - Team Zupin Husqvarna) Clasament general 1. Jurgen Kunzel (GER-KTM) 275 2. Boris Chambon (FRA-KTM) 262 3. Eddy Seel (BEL-Husqvarna) 225 4. Ivan Lazzarini (ITA-Rigo Husaberg) 188 5. Max Manzo (ITA-Vertemati) 184 6. Gerald Delepine (BEL-Vertemati) 171 7. Frederic Fiorentino (BEL - Team Bizar KTM) 161 8. Massimo Beltrami (ITA-Husqvarna) 131 9. Fabrice Guyot (FRA-Husqvarna) 127 10. William Rubio (FRA-Husqvarna) 104 Urmatoarea etapa de SuperMoto se va desfasura in 4-5 octombrie in Franta la Muret/Toulouse.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0821 :: 17.82MB