Pilotul australian de Moto GP Casey Stoner a pus evolutia nereusita din cursa din San Marino pe seama oboselii, acesta declarand ca nu s-a simtit deloc in largul sau mai ales in partea a doua a cursei. Stoner, care plecase din pole-position, a prins doar ultima treapta a podiumului la Rimini si mai are doar 35 de puncte in fata lui Lorenzo in ierarhia generala a pilotilor.
Pilotul Repsol Honda a descris inceputul cursei ca unul normal si a declarat ca s-a simtit chiar bine in primele tururi, in ciuda faptului ca a cedat prima pozitie. '' Eram chiar in spatele lui Jorge si am ales sa nu fortez in debutul cursei pentru ca circuitul era putin umed si as fi riscat. '' a declarat Stoner.
Australianul a spus ca undeva pe la jumatatea cursei a inceput sa se simta cu adevarat obosit, iar aceasta stare nu l-a mai lasat pana la sfarsit. '' Am incercat sa tin un ritm cat mai bun si sa ma apropii macar de Dani( n.r.: Pedrosa), in conditiile in care era clar ca pe Jorge nu mai am cum sa-l prind, dar nu am avut cum si m-am simtit din ce in ce mai obosit. '' a spus Stoner.
Cu toate acestea, liderul clasamentului general al pilotilor nu crede ca sufera de vreo problema medicala grava si se asteapta ca in urmatoarea cursa, care se va disputa pe circuitul de la Aragon pe 18 septembrie, sa fie apt suta la suta si sa se poata lupta din nou pentru primul loc.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!