No SSO cookie

Sanse mici pentru Pedrosa sa ia startul in Olanda

voteaza
(0/ 0)
Sanse mici pentru Pedrosa sa ia startul in Olanda
Moto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Dani Pedrosa, pilotul spaniol care se reface inca dupa o accidentare la clavicula, are sanse mici sa fie recuperat pana la ora Marelui Premiu al Olandei, care urmeaza sa se desfasoare la finele acestei saptamani.

 
 

Dani Pedrosa este inca in refacere dupa accidentarea la clavicula suferita acum aproximativ o luna si are sanse mari sa lipseasca si din Marele Premiu al Olandei de la sfarsitul saptamanii in curs. In aceste conditii, echipa Repsol Honda se pregateste sa-i gaseasca spaniolului un inlocuitor, japonezul Hiroshi Aoyama avand sanse mari sa alerge alaturi de Casey Stoner si Andrea Dovizioso.

Marele Premiu al Olandei, care va avea loc la Assen, este a saptea etapa a actualului sezon din Moto GP si ar urma sa fie a treia cursa consecutiva pe care Pedrosa ar rata-o. Spaniolul de 25 de ani a ajuns deja pe locul al cincilea in ierarhia generala a campionatului, in ciuda celor trei podiumuri obtinute in primele trei runde ale sezonului.

Pedrosa a suferit o a doua interventie chirurgicala joia trecuta si, in ciuda faptului ca se simte bine, exista sanse minime ca el sau echipa Repsol Honda sa-si asume riscul de a-l arunca intr-o  cursa in conditiile in care nu este complet refacut. '' Au trecut cateva zile de la operatie si ma simt deja mult mai bine. Nu mai simt durerea pe care o simteam pana acum, iar evolutia este incurajatoare. Cu toate acestea, va fi greu sa fiu pregatit pentru Assen, dar o sa fiu aproape sigur gata pentru Mugello. '' a declarat Pedrosa.

Hiroshi Aoyama, pilotul San Carlo Honda Gresini, ar urma sa-i ia locul lui Pedrosa la Assen, urmand ca niponul sa fie inlocuit la a doua echipa Honda cu Kousuke Akiyoshi, pilotul de teste HRC.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1243 :: 22.19MB