No SSO cookie

Revista britanica Motorcycle News si-a declarat câstigatorii

voteaza
(0/ 0)
Revista britanica Motorcycle  News si-a declarat câstigatorii
Moto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

La gala premiilor revistei britanice Motorcycle News - MCN, motocicleta Honda CBR 600 RR a primit titlul de “Machine of the Year”, în vreme ce constructorul austriac KTM a primit distincţia "Manufacturer of the Year", la gama mopede/scutere câştigătorul declarat fiind modelul Yamaha TZR50.

 
 
[poza1s] Alături de titlul "Machine of the Year", Honda CBR 600 RR a mai primit şi trofeul pentru “Cea mai bună motocicleta sport cu o capacitate cilindrică sub 601 cmc", se mai arată în ediţia virtuală a Motorcycle News. "Este pentru prima oară când un model cu capacitatea de 600 cmc urcă pe primul loc în top. În acest fel, favorita Suzuki GSX-R1000, a fost nevoită să ocupe poziţia secundă, juriul fiind uluit de modelul rivalului Honda", se arată în MCN. [poza2s]CBR 600 RR a împrumutat din designul şi tehnologia modelului care a câştigat primele două campionate Moto GP, succesul comercial al modelului concretizându-se în faptul că este cea mai vândută motocicletă sport pe piaţa europeană. În clasamentu constructorilor, KTM s-a impus în faţa Honda şi Ducati, relevante pentru acest trofeu fiind modelele Super Duke 990 şi RC8 superbike concept, care fac lărgesc piaţa binecunoscutul producător de motociclete off-road şi în segmentu sport şi supersport.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1309 :: 22.15MB