No SSO cookie

Piaggio XEvo - Primele impresii

voteaza
(0/ 0)
Piaggio XEvo - Primele impresii
Moto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Scooterul "business class", precum il numesc producatorii sai a reusit in scurt timp sa impresioneze publicul!

 
 
Afirmatia firmei italiene Piaggio conform careia noul model XEvo este conceput a fi un instrument de afaceri incepe sa se confirme. La mai putin de o saptamana de la lansarea modelelor de 125 respectiv 400 cc, noul scuter ne-a lasat un zambet si o prima impresie pozitiva, oferind mult mai mult decat orice alt concurent actual de pe piata.

Avantajele si plusurile sunt usor de observat, pornind de la aspectul exterior, parbrizul ofera o protectie foarte buna, scuterul fiind de asemenea si confortabil, oferind suficient spatiu pentru manevravrea picioarelor. Pentru cei ce fac tranzitia de la vehiculele cu 4 roti, nu trebuie sa isi faca griji de pierderea torpedoului, deoarece "incaperea" situata sub scaun ofera spatiu suficient, purtand chiar inmagazina 2 casti si un laptop.

In ceea ce priveste performanta, pentru distante scurte, este de remarcat felul in care se descurca varianta de 125 cc in comparatie cu alte vehicule din clasa sa, iar pentru distante mai lungi varianta 400 cc inregistreaza si ea un punctaj exceptional, singurul motiv de ingrijorare fiind franele care au dat dovada de un timp de reactie cam mare.

Neglijand aspectul cu privire la frane, putem cu onestitate declara ca noi si multi altii din lumea auto sunt incantantati de sosirea modelului XEvo!

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2016 :: 22.19MB