No SSO cookie

Piaggio devine cel mai mare producator european de motociclete si scutere

voteaza
(0/ 0)
Piaggio devine cel mai mare producator european de motociclete si scutere
Moto · · 3 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Autoritatile europene au aprobat marti preluarea producatorului italian de motociclete Aprilia SpA de catre rivalul Piaggio, tranzactie in urma careia va rezulta cel mai mare producator european de motociclete si scutere, informeaza AP.

 
 
[poza1s]Comisia Europeana a precizat ca Piaggio & C. SpA s-a declarat de acord sa furnizeze motorul sau de 50 cmc si celorlati producatori europeni de motociclete, pentru a elimina ingrijorarile legate de reducerea competitiei pe piata italiana a scuterelor. In plus, competitia de pe piata europeana a motocicletelor este asigurata de prezenta unor importanti producatori japonezi. Noua companie rezultata din fuziunea dintre Piaggio si Aprilia va avea o productie anuala de aproximativ 600.000 motociclete si scutere, precum si o cifra de vanzari estimata la 1,5 miliarde euro. Piaggio este detinuta de holdingul IMMSI SpA.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (3)

scris de Anonim

SCUTERUL VESPA E CEL MAI ELEGANT SCUTER DIN LUME AM SI EU UN VESPA ET2 2003 :-)

scris de Anonim

de unde cumpar o moto moderna dar nu cu preturi de ....

scris de Anonim

ie tare frate scuterul cat ar costa :question: :-)mias lua unul :wow: :blank: :-/

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1445 :: 17.84MB