No SSO cookie

Erzbergrodeo un antrenament pentru Red Bull Romaniacs

voteaza
(0/ 0)
Erzbergrodeo un antrenament pentru Red Bull Romaniacs
Moto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Echipa Red Bull Romaniacs se lupta cu muntele de fier de la Erzbergrodeo.

 
 

Cu trei săptămâni înaintea startului celei de-a opta ediții a Red Bull Romaniacs, Martin Freinademetz alături de doi dintre track manageri și un membru al echipei de cronometrare au decis să concureze la Erzbergrodeo.


Echipa Red Bull Romaniacs care se va lupta în acest an cu muntele de fier în cea mai dură competiție de enduro din lumea care durează doar o zi este formată din: Martin Freinademetz (campion mondial de snowboard și organizatorul Red Bull Romaniacs), Rienk Tunistra (track manager Red Bull Romaniacs – țara de origine Olanda), Klaus Sorensen (track manager Red Bull Romaniacs – țara de origine Danemarca), Kjeld Andreasen (membru al echipei de cronometrare la Red Bull Romaniacs – țara de origine Danemarca). Celor patru li s-au alăturat și alți patru enduriști români, trei dintre ei fiind concurenți la Red Bull Romaniacs 2011. Este vorba despre Ioan Tara, Paul Frățilă și Ervin Kovacs. Al patrulea este Sorin Sandu, tatăl Sorinei Sandu tânăra enduristă care la 19 ani (în 2009) a îndrăznit să concureze la Red Bull Romanaics.

Red Bull Romaniacs 2011 va debuta pe 16 iulie cu tradiționalul Prolog din centrul orașului Sibiu, urmând după aceea patru zile în munți. Anul acesta, se va concura în zone absolut noi, riderii urmând să parcurgă pe 19 și 20 iulie, în zona Orăștie, rute care acum mai bine de 2.000 de ani erau folosite de către daci.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1416 :: 22.19MB