No SSO cookie

Eddy Seel este campion mondial la Supermoto 2004!!!!!!

voteaza
(0/ 0)
Eddy Seel este campion mondial la Supermoto 2004!!!!!!
Moto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

In acest weekend, pe circuitul de Karting de la Finestrat - Benidorm, Spania, s-a desfasurat ultima etapa din acest an din cadrul Campionatului Mondial FIM de SuperMoto S1. Castigatorul GP of Romania, belgianul Eddy Seel, a obtinut titlul de Campion Mondial.

 
 
[poza1s]Pe o vreme foarte buna si insorita, pe circuitul de 1260m lungime, cu o portiune de off-road de 260m, sambata, 29 noiembrie, s-au desfasurat calificarile din cadrul acestei ultime etape de SuperMoto S1 din 2003. Belgianul Eddy Seel a ocupat prima pozitie pe toate foile de concurs de sambata, obtinand cel mai bun timp de 1:08:707, asigurandu-si astfel prima pozitie la grila de start din prima cursa de duminica, urmat in ordine de Boris Chambon (FRA-KTM) cu 1:09:300, Davide Gozzini (ITA – Husqvarna Factory 2R) 1:09 :417 si Jürgen Künzel (GER – KTM) 1:09 :449. Chambon a obtinut un timp foarte bun, in ciuda accidentului pe care l-a avut cu o saptamana inainte la Campionatul AMA Red Bull de SuperMoto din Las Vegas. [poza2s]Cei peste 12.000 de spectatori au asistat duminica la o cursa incitanta. In prima mansa, podium Husqvarna: Seel a condus cursa de la inceput pana la sfarsit, urmat fiind de Massimo Beltrami (ITA – Husqvarna) si Davide Gozzini (ITA-Husqvarna 2R). Cea de-a doua mansanu a fost lipsita de incidente, Ivan Lazzarini a cazut, fiind nevoit sa abandoneze cursa din cauza unei fracturi la piciorul stang. Seel a inregistrat o noua victorie in aceasta mansa iar cu cele 10 puncte obtinute si-a asigurat titlul de CAMPION MONDIAL. Lupta pentru a doua pozitie a fost stransa pe tot parcursul cursei intre Gozzini si Chambon. [poza3s]Pentru Davide Gozzini a fost un weekend foarte bun. Tanarul pilot italian de la Husqvarna a ajuns pe pozitia a treia in prima mansa si in SuperFinal, si a obtinut locul al doilea in cea de-a doua mansa, iar in SuperPole a obtinut cel mai bun timp, 1:09:370, inaintea lui Seel cu 1:09:509, Boris Chambon cu 1:09:894 si Jürgen Künzel 1:10:021. 28 de piloti s-au aliniat la grila de start in SuperFinal iar intreaga cursa a fost spectaculoasa, tinandu-i in suspans pe cei prezenti la Finestrat. Davide Gozzini a preluat conducerea inca de la start, insa in turul al patrulea a fost depasit de Chambon care a condus cursa pana la final. [poza4s]Lupta pentru castigarea unui loc pe podium a fost apriga, Eddy Seel (BEL – Husqvarna) a avut un start prost, insa pe parcurs a reusit sa-I depaseasca consecutiv pe Manzo, Delepine si Kunzel, iar spre final, intr-o depasire aproape imposibila, Seel reuseste sa treaca de Gozzini si termina cursa pe pozitia secunda. Producatorul Husqvarna termina acest sezon spectaculos pe prima pozitie in clasamentul producatorilor cu 501 puncte, urmat la mica distanta de KTM cu 492 puncte si Vertemati cu 407 puncte. Eddy Seel, invingatorul din acest an, a acumulat in total 443 de puncte, reusind ca din cele 13 curse din sezonul 2003 sa urce pe podiumul de premiere de sapte ori, printre care si pe cel de la Bucuresti, in 7 septembrie. [poza5s]Clasament SuperFinal: 1. Boris Chambon (FRA – KTM) 2. Eddy Seel (BEL – Husqvarna) 3. Davide Gozzini (ITA – Husqvarna) 4. Jürgen Künzel (GER – KTM) 5. Gérald Delepine (BEL – Vertemati) Clasamentul final al Campionatului Mondial : 1. Eddy Seel (BEL – Husqvarna) 443 puncte 2. Boris Chambon (FRA – KTM) 420 puncte 3. Jürgen Künzel (GER – KTM) 403 puncte 4. Max Manzo (ITA – Vertemati) 301 puncte 5. Gérald Delepine (BEL – Vertemati) 294 puncte 6. Ivan Lazzarini (ITA – Rigo Husaberg) 281 puncte 7. Fabrice Guyot (FRA – Husqvarna) 230 puncte 8. Frédéric Fiorentino (BEL – KTM Team Bizar) 225 puncte 9. Massimo Beltrami (ITA – Husqvarna) 222 puncte 10. William Rubio (FRA – Husqvarna) 166 puncte [poza6s]Clasament final al constructorilor : 1. Husqvarna 501 puncte 2. KTM 492 puncte 3. Vertemati 407 puncte 4. Husaberg 294 puncte 5. Yamaha 109 puncte 6. Honda 109 puncte 7. TM 90 puncte 8. Kawasaki 32 puncte 9. VOR 24 puncte 10. Gas Gas 13 puncte 11. MKTM 4 puncte 12. CCM 3 puncte Interviu cu Eddy Seel: I: Ce ne poti spune despre aceasta ultima cursa? R: Imi pare rau ca se termina sezonul pentru ca acum sunt intr-o forma foarte buna si nu vreau sa ma opresc. I: Ce parere ai despre sezonul de SuperMoto S1 2003? R: A fost un sezon bun. A fost un Campionat Mondial reusit, in cele 13 curse daca faci o greseala ai ocazia sa o repari si sa te mentii pe o pozitie buna in clasament. I: Care a fost cel mai bun moment al tau din acest campionat? R: Categoric cele trei victorii pe care le-am obtinut in Belgia, la Marele Premiu al Valoniei, si m-am simtit si in largul meu pentru ca eram acasa cu toti fanii mei. I: Ce ne poti spune despre anul viitor? R: Voi ramane la echipa Husqvarna si vreau sa-mi mentin titlul de campion mondial! Si de asemenea sa obtin cei mai buni timpi. I: Vei concura si in Campionatul National anul viitor? R: Da, voi participa in Campionatul Italian.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0497 :: 17.77MB