No SSO cookie

Eddy Seel a preluat conducerea!!

voteaza
(0/ 0)
Eddy Seel a preluat conducerea!!
Moto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Eddy Seel a câştigat cursa Supermoto S1 desfăşurată duminica, 16 noiembrie, pe circuitul de Karting situat in interiorul faimosului circuit de Formula 1 de la Spa-Francorchamps, Belgia, unde s-a desfasurat penultima etapa din cadrul Campionatului Mondial FIM de SuperMoto S1, Marele Premiu al Walloniei.

 
 
[poza1s]In sesiunea de calificari de sambata, lupta pentru obtinerea celui mai bun timp a fost foarte stransa, avand in vedere faptul ca in clasamentul general diferenta la puncte intre primii trei piloti din top era foarte mica. Pe circuitul foarte sinuos, cu viraje foarte stranse, Eddy Seel (BEL-Husqvarna) a obtinut cel mai bun timp, de 1:03:252, asigurandu-si astfel prima pozitie la grila de start in mansa 1 de duminica, urmat de Jurgen Kunzel (GER-KTM) cu 1:03:622, Boris Chambon (FRA-KTM) cu 1:04:024 si William Rubio (FRA-Husqvarna) cu un timp de 1:04:192. [poza2s]Vremea care s-a inrautatit peste noapte, cu ploaie si vant, a transformat duminica circuitul intr-unul umed si alunecos, fapt care i-a obligat pe piloti sa-si seteze motocicletele pentru a le adapta noilor conditii. In prima mansa Eddy Seel a inregistrat o victorie semnificativa, conducand cursa inca de la inceput. Kunzel a fost nevoit sa se retraga din cursa in turul 9 din cauza unor probleme tehnice. In cele 12 tururi Chambon si Manzo au concurat strans pentru locul 2, insa pozitiile s-au schimbat radical spre sfarsitul cursei cand cei doi au iesit in decor. [poza3s]Chambon a ajuns al 12-lea, fara sa obtina nici un punct, Seel a terminat cursa la 15 secunde distanta de Eric Lambert (FRA-Yamaha), urmat pe pozitia a treia de Massimo Beltrami (ITA-Husqvarna) si Ivan Lazzarini (ITA-Rigo Husaberg) al 4-lea. In cea de-a doua mansa ploaia i-a pus din nou la incercare pe piloti. Seel a fost intr-o forma foarte buna, castigand si aceasta cursa, urmat indeaproape de Lazzarini. Leaderul mondial Chambon s-a mentinut pe pozitia a 3-a in primele tururi, insa dupa jumatatea cursei a ramas in urma, terminand pe locul 6. Max Manzo a ajuns al treilea, pe a 4-a pozitie clasandu-se belgianul Thierry Godfroid (Kawasaki). [poza4s]In SuperPole s-au aliniat la start primii patru piloti invingatori in cele doua manse pentru stabilirea pole-position-ului din SuperFinal. Seel a avut cel mai bun timp, 1:13:028, urmat de Lazzarini cu 1:14:455. A treia pozitie la grila de start a fost ocupata de pilotul Christian Iddon (GBR-Team Iddon Husaberg UK), 1:15:578, pentru care prezenta in SuperPole a fost o premiera, iar Max Manzo s-a clasat al 4-lea. Din cauza conditiilor nefavorabile, in SuperFinal s-a redus numarul de tururi de la 24 la 20. Inca de la start, Seel s-a distantat repede de restul plutonului, mentinandu-si acest avantaj pana la final, in ciuda eforturilor italianului Manzo de a-l depasi. Lazzarini s-a mentinut toata cursa pe pozitia a treia, urmarit de Delepine in incercarea de a-si lua revansa din cursele precedente. [poza5s]Chambon a avut un timp foarte slab, greselile din timpul cursei facandu-l sa ajunga in final pe pozitia a 15-a. Eddy Seel a inregistrat un record la aceasta etapa, fiind primul pilot care castiga ambele manse si SuperFinal. Cei peste 8.000 de spectatori prezenti la Spa in weekend au asistat la spectacolul plin de suspans oferit de piloti, dar si la o premiera, prin debutul oficial in cadrul Campionatului Mondial de SuperMoto S1a motocicletei Aprilia, condusa de vice-campionul mondial la clasa 125cc Moto GP, Alex De Angelis. [poza6s]Chiar daca rezultatul final nu a fost stralucit din partea pilotului fara experienta in aceasta disciplina, producatorii au fost foarte multumiti de performantele noii motociclete in doi cilindri. Producatorii Aprilia si-au confirmat prezenta si in cadrul ultimei etape de SuperMoto din acest an din Spania. Cu sase victorii in ultimele opt curse din acest an, Eddy Seel a preluat conducerea in clasamentul general al campionatului cu 401 puncte. Boris Chambon coboara pe locul doi dupa un weekend fara rezultate bune, cu 380 puncte, urmat de Jurgen Kunzel cu 372 puncte.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0803 :: 22.15MB