Pilotul italian de Moto GP Andrea Dovizioso ar putea trece din 2012 de la echipa Repsol Honda la LCR Honda. Dovizioso, ocupantul locului trei in acest moment in ierarhia generala a pilotilor, nu mai este dorit la prima echipa a constructorului japonez, dar este dorit de Lucio Cecchinello, managerul mai modestei LCR Honda.
Dovizioso a alergat pentru prima echipa Honda inca de la debutul sau in Moto GP in 2008, dar rezultatele sale au fost mai degraba mediocre. Italianul ajuns la 25 de ani a castigat o singura cursa in Moto GP, in 2009, pe circuitul de la Donington, si ocupa in acest sezon locul trei la piloti, la o distanta foarte mare de primii doi clasati si cu foarte putin inaintea lui Dani Pedrosa, cel care a lipsit insa de la trei etape.
In aceste conditii si in conditiile in care Honda planuieste sa limiteze fondurile investite in Moto GP si sa renunte la unul dintre cele trei locuri de piloti de care beneficiaza in acest moment, Dovizioso are sanse mici sa ramana la cea mai important echipa din motociclism si in 2012.
Nici mutarea la LCR Honda nu este insa sigura, italianul fiind nemultumit de faptul ca lui Marco Simoncelli i s-a oferit deja un contract la San Carlo Honda Gresini, desi acesta nu a avut rezultatele lui Dovizioso in 2011. In plus, se zvoneste ca actualul pilot Repsol Honda are o oferta si de la echipa Tech 3 Yamaha, aceasta din urma oferindu-i un contract mai avantajos decat LCR Honda.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!