No SSO cookie

Campionatele Mondiale de SuperMoto S1 si Motocros

voteaza
(0/ 0)
Campionatele Mondiale de SuperMoto S1 si Motocros
Moto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Intalnirile dintre FIM/CMS (Motocross Commission) reprezentata de Dl. Wolfang Srb, Youthstream reprezentata de Dl. Giuseppe Luongo si MSMA (Motor Sport Manufacturers Association) reprezentata de Dl. Takanao Tsubouchi au dus la modificari in cadrul Campionatelor Mondiale de Motocros si SuperMoto, dupa cum urmeaza:

 
 
Campionatul Mondial FIM de Motocros MX1, MX2, MX3 [poza1s]MX1 • MX1 – sportivi de top • Capacitate: 250cc – 2 timpi si 450cc – 4 timpi • Se va alerga in doua manse a cate 35 min + 2 tururi cu maxim 30 de sportivi pe fiecare cursa • Suma totala a premiilor pentru o mansa MX1: 17.500 € • Suma totala a premiilor pentru un GP (doua manse): 35.000 € • Suma totala a indemnizatiilor de calatorie: 50.000 € MX2 • MX2 –sportivi 100% profesionisti • Capacitate:125cc – 2 timpi si 250cc – 4 timpi MX3 • MX3 – sportivi semiprofesionisti/amatori • Capacitate: 500cc – 2 timpi si 650cc – 4 timpi • Se va organiza impreuna cu campionatul european de 125cc sau 85cc • Se va alerga in doua manse a cate 30 minute + 2 tururi cu maxim 40 sportivi pe fiecare cursa • Paddock-ul este deschis pentru fani • Suma totala a premiilor pentru o mansa MX3: 2.240 € • Suma totala a premiilor pentru un GP (doua manse): 4.480 € • 200 € (indemnizatie de calatorie) pentru fiecare dintre concurentii calificati + doua rezerve Campionatul Mondial FIM de SuperMoto S1 [poza2s]• Open class • Minim 16 ani • Maxim 30 sportivi pe mansa • S-au incheiat contracte si parteneriate cu FIM si MSMA • Au intrat in competitie noi constructori de motociclete: Aprilia, Terra Modena (Ferrari) si VGM Motors • Organizatorilor li se acorda o mai mare libertate in ceea ce priveste sponsorizarile si marketingul • Suma totala a premiilor: 22.500 € • Suma totala a indemnizatiilor de calatorie: 50.000 € Incepand cu 2004 - Campionatul Mondial de SuperMoto S2 • Capacitate: 250cc – 2 timpi si 450cc – 4 timpi • Minim 15 ani • Suma totala a premiilor: 7.500 € • Suma totala a indemnizatiilor de calatorie: 30.000 € [poza3s]Anul 2004 reprezinta si o explozie media, prin numarul record al posturilor TV care vor transmite LIVE sau inregistrat toate cursele din MX1 si S1. Echipele de televiziune vor asigura transmisia LIVE a Campionatului Mondial de SuperMoto S1 la 10 posturi TV nationale si 3 posturi TV continentale. Din cadrul fiecarei etape se va difuza un reportaj de 52 minute la EUROSPORT ai alte 52 posturi TV din 32 de tari. Fiecare etapa din cadrul acestui campionat mondial va avea o audienta estimata la 785.610.000 telespectatori. Romania intra si in acest an in calendarul competitional FIM, prin organizarea de catre Clubul Sportiv Dual Racing Team a doua mari competitii: • 20 Iunie 2004 / BUCURESTI – Etapa a 3-a de Campionat Mondial de SuperMoto S1 • 01 August 2004 / CIOLPANI – Etapa a 7-a de Campionat Mondial MX3. La aceste etape de campionat mondial pot participa si sportivi romani, ceea ce reprezinta o mare oportunitate pentru consacrarea valorii motociclismului romanesc. [poza4s]Romania apare si in calendarul provizoriu in anul 2005: • 21 August 2005 – Etapa de Campionat Mondial de SuperMotoS1 • 31 Iulie 2005 – Etapa de Campionat Mondial MX3, acest lucru demonstrand ca Federatia Internationala de Motociclism si Youthstream are mare incredere in capacitatea si profesionalismul Clubului Sportiv Dual Racing Team de a organiza aceste campionate mondiale.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0886 :: 22.16MB