No SSO cookie

Automobile Bavaria la SMAEB 2006

voteaza
(0/ 0)
Automobile Bavaria la SMAEB 2006
Moto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Automobile Bavaria prezinta la SMAEB cele mai noi modele de motociclete ale familiei BMW Motorrad. Deschiderea salonului va avea loc vineri, in pavilionul central la Romexpo. Automobile Bavaria va invita sa vizitati standul BMW.

 
 
Noutati si premiere 2006 [poza1s] Si in acest an Automobile Bavaria prezinta cu ocazia SMAEB o serie de modele in premiera nationala. Vedetele standului sunt noile HP2 � cel mai performant Enduro construit de BMW, R1200GS Adventure � varianta de anduranta a celui mai bine vandut model BMW F800 � primul model BMW cu 2 cilindri in linie, K1200GT � mult asteptatul model sport tourer si modelul sport, R1200S. Modelele BMW cu cel mai mare succes pe piata Cresterea spectaculoasa inregistrata de modelele BMW pe piata romaneasca in 2005 si pozitia detinuta in segmentul de piata al motocicletelor cu cilindree de peste 650 cmc se datoreaza in primul rand modelelor lansate de producatorul german in ultimii doi ani. F650GS este un monocilindru oferit in doua variante: GS si GS Dakar, care se bucura in continuare de un real succes la cinci ani de la premiera mondiala si avand in palmares inclusiv victorii in prestigiosul Raliu Paris Dakar. In ultimul an acest model a suferit modificari minore in ceea ce priveste gama de culori, carenaj, parbriz dar si o importanta inovatie tehnica prin introducerea sistemului de gestiune electronica a motorului BMW-CII, care asigura atingerea cuplului maxim la turatie mai joasa si in acelasi timp un consum de carburant si mai redus. R1200GS model lansat in 2004, a stabilit noi standarde in segmentul Touring Enduro in principal in ceea ce priveste dinamica, agilitatea, placerea de a conduce si siguranta. Calitatile deosebite de rulare pe sosea sunt amplificate de comportamentul off-road exceptional. Mai usor cu 30 kg decat modelul precedent, R1200GS beneficiaza de o crestere cu 18% a cuplului si a puterii motorului in conditiile reducerii consumului cu 8%. Cutia de viteze cu 6 trepte, suspensia BMW Paralever (spate) si Telelever (fata) la care se adauga transmisia prin cardan, imobilizatorul electronic EWS si sistemul ABS oferite in standard, sunt doar cateva argumente datorita carora acest model este considerat de specialisti ca fiind unul dintre cele mai bune motociclete din lume in acest moment. Succesul inregistrat pe piata romaneasca in ultimul an confirma aceste aprecieri internationale. BMW K1200 R, cel mai puternic �naked bike� (� roadster �) din lume. Cu un motor care dezvolta nu mai putin de 163 CP (120kW), aceasta motocicleta cu un carenaj minimal, dezvolta performante similare cu BMW K1200 S, un model sport pur sange. Aceste calitati au contribuit la organizarea competitiei BMW Power Cup, care se desfasoara cu mult succes in deschiderea curselor Moto GP pe intreg mapamondul. BMW K1200 S prezentata in premiera in anul 2005 este cel mai puternic model BMW din istorie. Motorul cu 4 cilindri in linie si 167 CP, permite accesul BMW intr-un nou segment, al motocicletelor sport. Oferind tehnologie high-tech, cu noua suspensie Duolever sau sistemul electronic de reglare a amortizoarelor ESA, ABS Integral, EVO Paralever, noul K1200S s-a instalat inca din momentul lansarii in topul preferintelor clientilor mai multor segmente: sport, supersport si sport touring.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2037 :: 22.18MB