No SSO cookie

Yamamoto va fi pilotul de rezerva al echipei Virgin

voteaza
(0/ 0)
Yamamoto va fi pilotul de rezerva al echipei Virgin
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Sakon Yamamoto va fi pilotul de rezerva al echipei de Formula 1 Virgin pentru primele trei curse ale sezonului, urmand sa debuteze la finele acestei saptamani la Melbourne.

 
 
Japonezul Sakon Yamamoto va fi rezerva pilotilor Timo Glock si Jerome D'Ambrosio in Marele Premiu al Australiei, niponul fiind confirmat oficial drept al treilea pilot al echipei de Formula 1 Virgin pentru primele trei curse ale sezonului.

Yamamoto, in varsta de 28 de ani, a debutat in Formula 1 in sezonul 2006 pentru teamul Super Aguri, pentru care a alergat in sapte curse. Un an mai tarziu, niponul a mai luat sapte starturi pentru echipa Spyker, pentru ca anul trecut sa treaca si pe la Hispania pentru alte sapte mari premii.

'' Apreciez foarte tare echipa pentru sansa oferita. ''
a declarat japonezul fericit, care a adaugat: '' Virgin a facut un mare pas inainte in acest sezon si cred ca pot contribui la dezvoltarea noului monopost cu ajutorul experientei mele.''

John Booth, managerul Virgin, s-a declarat si el multumit de intelegerea semnata cu Yamamoto, despre care a spus ca face parte din strategia pe termen lung a echipei sale de a testa mai multi piloti de care este interesata pentru a-i tine pe acestia in priza si acomodati cu lumea Marelui Circ.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1748 :: 22.19MB