No SSO cookie

Webber: Am riscat si am pierdut

voteaza
(0/ 0)
Webber: Am riscat si am pierdut
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Pilotul australian Mark Webber a declarat ca regreta decizia de a-si echipa masina cu pneuri intermediare spre finalul cursei din Ungaria, aceasta fiind eroarea care l-a facut sa incheie doar pe cinci.

 
 

Australianul Mark Webber a recunoscut ca a gresit pe finalul cursei de Formula 1 din Ungaria, atunci cand a hotarat sa-si echipeze masina cu pneuri intermediare, aceasta fiind eroarea care l-a costat foarte mult si l-a facut sa termine cursa doar pe cinci.

Pilotul Red Bull a luat startul doar de pe sase la Budapesta, dar a parut sa aiba sanse chiar la podium la un moment dat. Totusi, Webber a ales sa opreasca la boxe pe final si sa-si echipeze monopostul cu pneuri intermediare in speranta ca ploaia de pe circuit se va inteti. Acest lucru nu s-a intamplat insa si veteranul australian a revenit la boxe dupa doar doua tururi, pierzand foarte mult timp si incheind pe cinci.

'' A fost o cursa acceptabila si distractiva pana in momentul in care am luat acea decizie neinspirata. '' a declarat Webber, adaugand: '' Sa nu ne temem de cuvinte, arati ridicol atunci cand pui niste pneuri pe care le tii doar doua tururi. Asta a fost insa situatia, am riscat si am pierdut. ''

In ceea ce priveste debutul cursei, atunci cand Webber a cazut de pe locul sase pana pe opt, australianul spune ca acest lucru s-a datorat conditiilor alunecoase de pe circuit si startului luat de pe partea cea mai uda a pistei.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1441 :: 22.19MB