Australianul Mark Webber a recunoscut ca a gresit pe finalul cursei de Formula 1 din Ungaria, atunci cand a hotarat sa-si echipeze masina cu pneuri intermediare, aceasta fiind eroarea care l-a costat foarte mult si l-a facut sa termine cursa doar pe cinci.
Pilotul Red Bull a luat startul doar de pe sase la Budapesta, dar a parut sa aiba sanse chiar la podium la un moment dat. Totusi, Webber a ales sa opreasca la boxe pe final si sa-si echipeze monopostul cu pneuri intermediare in speranta ca ploaia de pe circuit se va inteti. Acest lucru nu s-a intamplat insa si veteranul australian a revenit la boxe dupa doar doua tururi, pierzand foarte mult timp si incheind pe cinci.
'' A fost o cursa acceptabila si distractiva pana in momentul in care am luat acea decizie neinspirata. '' a declarat Webber, adaugand: '' Sa nu ne temem de cuvinte, arati ridicol atunci cand pui niste pneuri pe care le tii doar doua tururi. Asta a fost insa situatia, am riscat si am pierdut. ''
In ceea ce priveste debutul cursei, atunci cand Webber a cazut de pe locul sase pana pe opt, australianul spune ca acest lucru s-a datorat conditiilor alunecoase de pe circuit si startului luat de pe partea cea mai uda a pistei.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!