No SSO cookie

Webber a incheiat sezonul cu un umar fracturat

voteaza
(0/ 0)
Webber a incheiat sezonul cu un umar fracturat
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mark Webber, pilotul Red Bull clasat pe trei in ierarhia pilotilor in 2010, a pilotat in ultimele patru etape ale sezonului cu un umar fracturat. De accidentare au stiut doar doua persoane, sefii Red Bull nefiind informati de catre australian.

 
 
Pilotul australian al echipei de Formula 1 Red Bull, Mark Webber, a dezvaluit ca a pilotat in ultimele patru curse ale sezonului 2010 cu un umar fracturat. Webber a suferit accidentarea intr-un accident de bicicleta petrecut cu putin inainte de Marele Premiu al Japoniei.

Webber a ales sa nu divulge aceasta informatie sefilor echipei Red Bull, iar primele detalii au aparut intr-o carte nou publicata in Australia. Se pare ca accidentarea s-a petrecut cu prima ocazie cu care australianul s-a urcat pe o bicicleta dupa ce si-a rupt piciorul in anul 2008.

In conditiile in care fractura nu putea fi tratata in mod eficient la acel moment, in care Webber era chiar la conducerea campionatului, australianului i s-au administrat injectii pre-cursa pentru a trece peste dureri. Din marturiile pilotului, doar fizioterapeutul personal, Roger Cleary, si medicul oficial FIA, Gary Harstein, au avut cunostiinta de situatia prin care a trecut Mark Webber.

Webber a ratat victoria in Grand Prix-ul nipon in fata coechipierului sau, Sebastian Vettel, acela fiind unul din momentele cheie care au decis pana la urma titlul mondial al pilotilor. Astfel, multa lume se intreaba deja daca nu cumva accidentarea suferita l-a facut pe Webber sa piarda cursa si titlul. Cu toate acestea, pilotul Red Bull insista ca accidentarea nu a fost atat de grava si ca nu l-a impiedicat sa piloteze la valoarea lui obisnuita.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1032 :: 19.49MB