No SSO cookie

Webber, impotriva ploii artificiale

voteaza
(0/ 0)
Webber, impotriva ploii artificiale
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mark Webber, unul din pilotii echipei Red Bull, respinge categoric ideea introducerii unor curse de Formula 1 in care sa se creeze in mod artificial conditii de ploaie, de aceeasi parere cu australianul fiind si Nick Fry, de la Mercedes.

 
 
Australianul Mark Webber s-a declarat impotriva propunerii lui Bernie Ecclestone de a uda anumite circuite in timpul curselor pentru a crea in mod artificial conditii de ploaie si a face marile premii de Formula 1 mai spectaculoase si mai imprevizibile.

'' Nu, nu si nu!'' a spus extrem de categoric pilotul Red Bull Racing, cel care a adaugat si ca
'' nu ar fi cea mai sofisticata si mai eleganta modalitate prin care sa facem spectacolul mai atractiv.''

Webber i-a amintit pe fostii mari piloti de Formula 1, regretatii Jimmy Clark si Ayrton Senna, ambii adevarati specialisti ai curselor pe ploaie, care, dupa parerea australianului, '' s-ar rasuci in mormintele lor daca ar afla ca ne gandim sa punem stropitori si furtune pe marginea pistelor pentru a crea conditii de ploaie artificiala.''

Opinia categorica impotriva unei astfel de masuri adoptata de Mark Webber este sustinuta si de Nick Fry, unul din oficialii echipei Mercedes. Acesta din urma a declarat ca '' a te juca cu astfel de conditii atmosferice este impotriva naturii acestui sport''.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1716 :: 17.86MB