No SSO cookie

Virgin devine Marussia Virgin Racing

voteaza
(0/ 0)
Virgin devine Marussia Virgin Racing
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Pachetul majoritar de actiuni al echipei de Formula 1 Virgin a fost vandut unei companii rusesti, noua echipa urmand sa se numeasca Marussia Virgin Racing.

 
 
Seful echipei de Formula 1 Virgin, Richard Branson, a vandut pachetul majoritar de actiuni al echipei companiei din Rusia, Marussia Motors. Echipa va deveni astfel din sezonul urmator Marussia Virgin Racing.

Sir Richard Branson a explicat motivele pentru care a fost nevoit sa ia aceasta decizie, spunand ca primul sezon al echipei Virgin in Formula 1 a fost unul extrem de dificil, mai ales in conditiile recesiunii economice si ca ar fi fost si mai greu pentru el si partenerii sai de pana acum sa asigure un buget stabil pentru continuarea in F 1.

Marussia Motors este o companie infiintata de Nikolai Fomenko, fost pilot de curse din Rusia, acesta declarand dupa parafarea intelegerii cu Virgin: '' Acum putem sa afirmam in sfarsit cu maxima siguranta ca avem propria noastra echipa in Formula 1. Nu a fost o decizie usoara pentru noi si, cu toate ca nu pot sa divulg valoarea contractului, este vorba de sume extrem de importante, credeti-ma.''

Co-investitorul Marussia Motors, Andrei Cheglakov, a declarat ca pastrarea numelui de Virgin a fost decisa pentru ca echipa '' sa beneficieze de o recunoastere si de o notorietate inca de la inceput.''

Fomenko a mai declarat ca ar fi interesat ca pe viitor sa-l aduca pe pilotul rus Vitaly Petrov la echipa sa. '' Momentan nu-i pot oferi o masina competitiva, iar el trebuie sa-si continue cariera pe o masina rapida. Dar asteptati un sezon si apoi o sa vedem.'' a spus Nikolai Fomenko.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1200 :: 18.68MB