No SSO cookie

Virgin: Problemele din 2010 au fost rezolvate

voteaza
(0/ 0)
Virgin: Problemele din 2010 au fost rezolvate
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Oficialii echipei Virgin s-au declarat multumiti dupa prima sesiune de teste la care a participat noua masina, fiabilitatea acesteia fiind net superioara monopostului de anul trecut.

 
 
Nick Wirth, directorul tehnic al echipei de Formula 1 Virgin, a declarat la capatul testelor de la Jerez ca este mai mult decat increzator ca el si echipa sa au reusit sa elimine mare parte a problemelor care i-au macinat la debutul in Marele Circ.

Noua masina Virgin, modelul MVR-02, a fost pentru prima data testata la Jerez de Timo Glock si Jerome D'Ambrosio si, in ciuda unor probleme la motor si la presiunea alimentarii, aceasta a aratat mult mai bine decat monopostul din sezonul precedent.


'' Una peste alta, sunt incantat de acest prim test extrem de pozitiv al noului MVR-02. Multe dintre sistemele care ne-au cauzat probleme anul trecut au functionat fara cusur acum si am invatat foarte multe din aceste patru zile. ''
a declarat Wirth multumit.

Nick Wirth a admis totusi ca exista inca mici probleme care trebuie remediate, dar a spus ca acestea sunt de asteptat in cazul oricarei masini noi si ca cel mai important lucru este ca masina, ca intreg, arata bine din punctul de vedere al fiabilitatii.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1484 :: 22.19MB