Pilotul german Sebastian Vettel a declarat la finele celor doua sesiuni de antrenamente libere desfasurate vinei in India ca praful de pe circuit va da mari batai de cap pilotilor in cursa de duminica. Vettel, ocupantul locului secund in ambele sesiuni de antrenamente, a mai spus insa si ca circuitul de la Buddh se anunta unul deosebit de spectaculos.
'' Este foarte mult praf peste tot si situatia este extrem de problematica mai ales atunci cand te afli chiar in spatele unui alt pilot si tot nisipul este aruncat inspre monopostul tau. '' a caracterizat Vettel pe scurt cea mai mare slabiciune a circuitului nou construit din India.
Germanul a mai spus si ca pilotii trebuie sa fie foarte atenti si sa incerce sa se mentina intotdeauna pe trasa ideala, orice eroare comisa in India putand fi extrem de costisitoare. Cu toate acestea, circuitul de la Buddh a fost caracterizat de campionatul mondial drept unul '' distractiv, cu multe viraje largi si cu suficiente locuri in care se pot realiza depasiri''.
In ceea ce priveste timpii obtinuti in antrenamentele de vineri, Sebastian Vettel si-a mentinut discursul obisnuit si a declarat ca acestia nu conteaza foarte mult in economia cursei. Totusi, germanul s-a declarat satisfacut de faptul ca a putut realiza multe tururi, acestea permitandu-i sa cunoasca mai bine noul circuit de Formula 1 al Indiei.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!