Campionul mondial en-titre Sebastian Vettel isi continua galopul de sanatate in sezonul actual de Formula 1, germanul ajungand la cinci victorii in doar sase etape. De data aceasta, pilotul Red Bull s-a impus la Monaco la capatul unei curse haotice, presarata cu incidente, coliziuni si evenimente care de care mai nefericite.
Vettel a plecat din pole-position la Monte Carlo si a condus din start cursa, dar a fost depasit de britanicul Jenson Button dupa o eroare majora a mecanicilor Red Bull la prima oprire la boxe. Si cu toate ca pilotul McLaren parea sa zburde spre victorie nestingherit, intrarea masinii de siguranta pe pista i-a dat acestuia peste cap strategia si l-a adus din nou pe german pe prima pozitie.
Sebastian Vettel a schimbat apoi propria strategie din mers, hotarand, impreuna cu oficialii Red Bull, sa incerce sa reziste pana la capatul cursei cu o singura oprire la boxe. Germanul a fost ajuns din urma de Fernando Alonso si de Jenson Button si parea sa cedeze, dar zeita Fortuna i-a suras din nou acestuia, cursa fiind oprita cu doar sase tururi inainte de final in urma unui accident in lant din care rusul Vitaly Petrov a iesit cel mai sifonat, fiind transportat de urgenta la spital.
Ultimele sase tururi au fost o simpla formalitate pentru Vettel, germanul beneficiind de un set de pneuri proaspat care i-a permis sa-i tina la distanta pe Fernando Alonso si Jenson Button, cei care au incheiat cursa monegasca pe locul doi si respectiv trei.
Australianul Mark Webber a obtinut in extremis locul patru, dupa ce l-a depasit pe extrem de suprinzatorul Kamui Kobayashi cu doar doua tururi inainte de final, in timp ce Lewis Hamilton a incheiat doar pe sase o cursa in care a provocat nu mai putin de doua coliziuni.
Mai mult decat atat, britanicul risca sa-si piarda si acest loc sase, stewarzii cursei investigand inca incidentul dintre Lewis Hamilton si venezuelanul Pastor Maldonado, la capatul caruia pilotul Williams, aflat pe pozitia a sasea cu putin inainte de final, a fost fortat sa abandoneze.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!