No SSO cookie

Vettel: KERS-ul a fost vital

voteaza
(0/ 0)
Vettel: KERS-ul a fost vital
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Campionul mondial en-titre din Formula 1, Sebastian Vettel, a recunoscut ca datoreaza pole-positionul obtinut in Malaezia sistemului KERS, sistem neutilizat de Red Bull in prima etapa a sezonului, disputata in Australia.

 
 
Sebastian Vettel a declarat, la finele calificarilor din Malaezia, ca cel mai probabil nu ar fi reusit sa obtina pole-positionul daca masina sa Red Bull nu ar fi avut sistemul KERS incorporat si bine pus la punct.

Sistemul KERS nu a fost utilizat de catre Red Bull in prima etapa a sezonului 2011, desfasurata acum doua saptamani la Melbourne, deoarece oficialii echipei au considerat ca acesta prezinta anumite probleme. Cu toate acestea, Vettel a dominat atunci atat calificarile, cat si cursa, impunandu-se fara niciun fel de probleme.

Nu la fel ar fi stat lucrurile si la Sepang, este de parere campionul mondial en-titre, cel care a descris calificarile si antrenamentele libere malaeziene drept unele '' extrem de grele si solicitante''. Vettel a recunoscut si ca masina nu a fost capabila de un ritm foarte sustinut vineri si sambata dimineata, dar s-a declarat multumit de modul in care s-a prezentat la calificari.

In ceea ce priveste diferenta extrem de mica intre timpul sau din calificari si cel al urmaritorului sau, britanicul Lewis Hamilton, Vettel a declarat ca aceasta nu s-a datorat vreunei probleme tehnice, ci mai degraba unor greseli comise de german, precum si a unei conjuncturi mai putin favorabile Red Bull.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2472 :: 22.19MB