No SSO cookie

Vettel: KERS-ul a fost vital

voteaza
(0/ 0)
Vettel: KERS-ul a fost vital
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Campionul mondial en-titre din Formula 1, Sebastian Vettel, a recunoscut ca datoreaza pole-positionul obtinut in Malaezia sistemului KERS, sistem neutilizat de Red Bull in prima etapa a sezonului, disputata in Australia.

 
 
Sebastian Vettel a declarat, la finele calificarilor din Malaezia, ca cel mai probabil nu ar fi reusit sa obtina pole-positionul daca masina sa Red Bull nu ar fi avut sistemul KERS incorporat si bine pus la punct.

Sistemul KERS nu a fost utilizat de catre Red Bull in prima etapa a sezonului 2011, desfasurata acum doua saptamani la Melbourne, deoarece oficialii echipei au considerat ca acesta prezinta anumite probleme. Cu toate acestea, Vettel a dominat atunci atat calificarile, cat si cursa, impunandu-se fara niciun fel de probleme.

Nu la fel ar fi stat lucrurile si la Sepang, este de parere campionul mondial en-titre, cel care a descris calificarile si antrenamentele libere malaeziene drept unele '' extrem de grele si solicitante''. Vettel a recunoscut si ca masina nu a fost capabila de un ritm foarte sustinut vineri si sambata dimineata, dar s-a declarat multumit de modul in care s-a prezentat la calificari.

In ceea ce priveste diferenta extrem de mica intre timpul sau din calificari si cel al urmaritorului sau, britanicul Lewis Hamilton, Vettel a declarat ca aceasta nu s-a datorat vreunei probleme tehnice, ci mai degraba unor greseli comise de german, precum si a unei conjuncturi mai putin favorabile Red Bull.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1278 :: 22.11MB