No SSO cookie

Vettel: Greu cu eleronul si cu sistemul KERS

voteaza
(0/ 0)
Vettel: Greu cu eleronul si cu sistemul KERS
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Sebastian Vettel s-a declarat multumit la finele zilei a treia de teste de la Jerez, spunand in acelasi timp ca inca nu s-a obisnuit cu noul eleron spate si cu sistemul KERS, acestea fiind mai dificile de manevrat si necesitand mult exercitiu.

 
 
Sebastian Vettel, noul campion mondial din Formula 1, a admis ca ii este inca greu sa se obisnuiasca cu noul eleron spate reglabil si cu sistemul KERS, la finele celei de-a treia sa zile de teste cu noul Red Bull RB7.

'' Este destul de complicat sa te descurci cu eleronul spate; se comporta asemanator cu sistemul F-duct de anul trecut, asa ca evident ca vrei sa te folosesti de el cat mai mult posibil, ca pilot. '' a spus tanarul german. adaugand: '' Atunci cand pneurile sunt mai uzate, sistemul este mai greu de folosit decat atunci cand pneurile sunt proaspete, dar te obisnuiesti si cu asta. ''

In privinta sistemului KERS, Vettel a spus cam acelasi lucru, si acesta fiind destul de dificil de manevrat la inceput, dar care, cu timpul si cu mult exercitiu, poate deveni extrem de util si usor de controlat.

Germanul a vorbit si despre ziua de teste de sambata, declarandu-se multumit de aceasta, in ciuda faptului ca nu a obtinut decat al saselea timp al zilei. Aceasta s-a datorat, conform pilotului Red Bull, planului adoptat de echipa, care nu a dorit sa forteze masina prea mult si a vrut sa-i testeze doar fiabilitatea si rezistenta in timp.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4615 :: 22.19MB