No SSO cookie

Vettel: Greu cu eleronul si cu sistemul KERS

voteaza
(0/ 0)
Vettel: Greu cu eleronul si cu sistemul KERS
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Sebastian Vettel s-a declarat multumit la finele zilei a treia de teste de la Jerez, spunand in acelasi timp ca inca nu s-a obisnuit cu noul eleron spate si cu sistemul KERS, acestea fiind mai dificile de manevrat si necesitand mult exercitiu.

 
 
Sebastian Vettel, noul campion mondial din Formula 1, a admis ca ii este inca greu sa se obisnuiasca cu noul eleron spate reglabil si cu sistemul KERS, la finele celei de-a treia sa zile de teste cu noul Red Bull RB7.

'' Este destul de complicat sa te descurci cu eleronul spate; se comporta asemanator cu sistemul F-duct de anul trecut, asa ca evident ca vrei sa te folosesti de el cat mai mult posibil, ca pilot. '' a spus tanarul german. adaugand: '' Atunci cand pneurile sunt mai uzate, sistemul este mai greu de folosit decat atunci cand pneurile sunt proaspete, dar te obisnuiesti si cu asta. ''

In privinta sistemului KERS, Vettel a spus cam acelasi lucru, si acesta fiind destul de dificil de manevrat la inceput, dar care, cu timpul si cu mult exercitiu, poate deveni extrem de util si usor de controlat.

Germanul a vorbit si despre ziua de teste de sambata, declarandu-se multumit de aceasta, in ciuda faptului ca nu a obtinut decat al saselea timp al zilei. Aceasta s-a datorat, conform pilotului Red Bull, planului adoptat de echipa, care nu a dorit sa forteze masina prea mult si a vrut sa-i testeze doar fiabilitatea si rezistenta in timp.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1769 :: 17.86MB