Iata ca ne-am mai lamurit inca o data de dificultatea pistei din Singapore. Poate ca nu au existat foarte multe evenimente insa cele cateva au adus grimase pe fetele noastre.
Marele pierzator a fost de aceasta data Lewis Hamilton. Acesta a fost nevoit sa abandoneze de pe prima pozitie dupa o serie de probleme la cutia de viteze. De acum titlul de campion ii mai poate reveni doar printr-un miracol. Ghinionul a fost alaturi de el in multe etape din actualul sezon. De cele mai multe ori insa problemele tehnice i-au venit de hac. Hamilton este un pilot foarte bun si tocmai de aceea ne pare rau pentru el.
Pe langa acest moment nefericit, am mai avut parte si de o coliziune intre Schumacher si Vergne. Germanul a facut o greseala de incepator si foarte multa lume ar spune ca acest sezon ar trebui sa fie ultimul pentru el.
Dupa abandonul lui Hamilton, primul loc i-a revenit lui Vettel care a facut o cursa buna pana la final. El a fost urmat de Button si Alonso. Button a reusit sa salveze putin situatia si sa aduca o serie de puncte echipei. Desi a terminat doar pe 3, Alonso isi consolideaza pozitia de lider si e posibil sa ramana pe locul 1 pana la finalul sezonului.
Per total, cursa din Singapore s-a dovedit a fi una dificila; exact cum ne asteptam. Am avut un abandon de zile mari (Hamilton), pe pista si-a facut prezenta safety car-ul si ulterior am vazut o coliziune intre Schumacher si Vergne.
Urmatoarea cursa va avea loc in Japonia pe data de 7 octombrie.
Clasamentul MP de Formula 1 din Singapore
1 | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull Racing-Renault | 59 | Winner | 3 | 25 |
2 | 3 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 59 | +8.9 secs | 4 | 18 |
3 | 5 | Fernando Alonso | Ferrari | 59 | +15.2 secs | 5 | 15 |
4 | 11 | Paul di Resta | Force India-Mercedes | 59 | +19.0 secs | 6 | 12 |
5 | 8 | Nico Rosberg | Mercedes | 59 | +34.7 secs | 10 | 10 |
6 | 9 | Kimi Räikkönen | Lotus-Renault | 59 | +35.7 secs | 12 | 8 |
7 | 10 | Romain Grosjean | Lotus-Renault | 59 | +36.6 secs | 8 | 6 |
8 | 6 | Felipe Massa | Ferrari | 59 | +42.8 secs | 13 | 4 |
9 | 16 | Daniel Ricciardo | STR-Ferrari | 59 | +45.8 secs | 15 | 2 |
10 | 2 | Mark Webber | Red Bull Racing-Renault | 59 | +47.1 secs | 7 | 1 |
11 | 15 | Sergio Perez | Sauber-Ferrari | 59 | +50.6 secs | 14 | |
12 | 24 | Timo Glock | Marussia-Cosworth | 59 | +91.9 secs | 20 | |
13 | 14 | Kamui Kobayashi | Sauber-Ferrari | 59 | +97.1 secs | 17 | |
14 | 12 | Nico Hulkenberg | Force India-Mercedes | 59 | +99.4 secs | 11 | |
15 | 20 | Heikki Kovalainen | Caterham-Renault | 59 | +107.9 secs | 19 | |
16 | 25 | Charles Pic | Marussia-Cosworth | 59 | +132.8 secs | 21 | |
17 | 22 | Pedro de la Rosa | HRT-Cosworth | 58 | +1 Lap | 24 | |
18 | 19 | Bruno Senna | Williams-Renault | 57 | +2 Lap | 22 | |
19 | 21 | Vitaly Petrov | Caterham-Renault | 57 | +2 Lap | 18 | |
Ret | 17 | Jean-Eric Vergne | STR-Ferrari | 38 | +21 Laps | 16 | |
Ret | 7 | Michael Schumacher | Mercedes | 38 | +21 Laps | 9 | |
Ret | 18 | Pastor Maldonado | Williams-Renault | 36 | +23 Laps | 2 | |
Ret | 23 | Narain Karthikeyan | HRT-Cosworth | 30 | +29 Laps | 23 | |
Ret | 4 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 22 | +37 Laps | 1 |
Clasamentul general al echipelor
1 | Red Bull Racing-Renault | 298 |
2 | McLaren-Mercedes | 261 |
3 | Ferrari | 245 |
4 | Lotus-Renault | 231 |
5 | Mercedes | 136 |
6 | Sauber-Ferrari | 100 |
7 | Force India-Mercedes | 75 |
8 | Williams-Renault | 54 |
9 | STR-Ferrari | 14 |
10 | Marussia-Cosworth | 0 |
11 | Caterham-Renault | 0 |
12 | HRT-Cosworth | 0 |
Clasamentul general al pilotilor
1 | Fernando Alonso | Spanish | Ferrari | 194 |
2 | Sebastian Vettel | German | Red Bull Racing-Renault | 165 |
3 | Kimi Räikkönen | Finnish | Lotus-Renault | 149 |
4 | Lewis Hamilton | British | McLaren-Mercedes | 142 |
5 | Mark Webber | Australian | Red Bull Racing-Renault | 133 |
6 | Jenson Button | British | McLaren-Mercedes | 119 |
7 | Nico Rosberg | German | Mercedes | 93 |
8 | Romain Grosjean | French | Lotus-Renault | 82 |
9 | Sergio Perez | Mexican | Sauber-Ferrari | 65 |
10 | Felipe Massa | Brazilian | Ferrari | 51 |
11 | Paul di Resta | British | Force India-Mercedes | 44 |
12 | Michael Schumacher | German | Mercedes | 43 |
13 | Kamui Kobayashi | Japanese | Sauber-Ferrari | 35 |
14 | Nico Hulkenberg | German | Force India-Mercedes | 31 |
15 | Pastor Maldonado | Venezuelan | Williams-Renault | 29 |
16 | Bruno Senna | Brazilian | Williams-Renault | 25 |
17 | Jean-Eric Vergne | French | STR-Ferrari | 8 |
18 | Daniel Ricciardo | Australian | STR-Ferrari | 6 |
19 | Timo Glock | German | Marussia-Cosworth | 0 |
20 | Heikki Kovalainen | Finnish | Caterham-Renault | 0 |
21 | Vitaly Petrov | Russian | Caterham-Renault | 0 |
22 | Jerome D'Ambrosio | Belgian | Lotus-Renault | 0 |
23 | Charles Pic | French | Marussia-Cosworth | 0 |
24 | Narain Karthikeyan | Indian | HRT-Cosworth | 0 |
25 | Pedro de la Rosa | Spanish | HRT-Cosworth | 0 |
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!