No SSO cookie

Rosberg: Am alergat prea putin

voteaza
(0/ 0)
Rosberg: Am alergat prea putin
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Nico Rosberg a avut din nou probleme in ultima zi a testelor de la Jerez, declarandu-se extrem de nemultumit la finele acesteia de numarul de tururi efectuate in aceasta a doua sesiune de teste a anului.

 
 
Nico Rosberg, pilotul echipei de Formula 1 Mercedes GP, a avut din nou probleme cu masina in ultima zi de teste de la Jerez, fiind obligat sa efectueze mult mai putine tururi decat si-ar fi dorit. Germanul a avut dificultati tehnice si in prima zi a testelor de la Jerez si este nemultumit ca nu a reusit sa alerge mai mult si sa cunosca mai bine noul monopost Mercedes.

In prima zi, Rosberg a avut probleme cu eleronul spate, cutia de viteze si un senzor, in timp ce ieri problemele au aparut la motor dupa doar 18 tururi efectuate, inginerii echipei luand decizia de a-l inlocui pe acesta ca o precautie. Michael Schumacher, pe de alta parte, nu a avut niciun fel de griji de ordin tehnic in cele doua zile in care a testat, reusind sa duca la bun sfarsit un total de nu mai putin de 226 de tururi si obtinand si timpi foarte rapizi.

Pana la urma, Rosberg a reusit sa duca la capat 45 de tururi duminica si nu a obtinut decat un al saptelea timp al zilei. Intrebat daca aceasta zi a fost una mai reusita decat cea de joi, germanul a raspuns sec: '' Nu prea.''

Ross Brawn, managerul Mercedes, este de parere ca a doua sesiune de teste a sezonului a fost extrem de utila echipei, dar recunoaste si ca sunt inca multe probleme care trebuie rezolvate inainte de debutul sezonului, in capul acestei liste fiind fiabilitatea noii masini.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1089 :: 17.86MB