No SSO cookie

Renault isi schimba culorile

voteaza
(0/ 0)
Renault isi schimba culorile
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noile culori ale echipei de Formula 1 Renault vor fi negru si auriu, aceasta combinatie fiind folosita in anii '70 si '80 de echipa Lotus de atunci.

 
 
Echipa de Formula 1 Renault a dezvaluit combinatia cromatica cu care vor aborda sezonul 2011, o combinatie de negru si auriu, care vine sa onoreze noul sponsor principal al echipei, Lotus.

Renault a parafat o intelegere cu celebrul furnizor de masini la finele anului trecut si va folosi incepand cu sezonul acesta culorile care au fost facute celebre in anii '70 si '80 de catre echipa Lotus.

Combinatia cromatica a fost facuta cunoscuta publicului pentru prima data in decembrie, anul trecut, dar a fost putin modificata pentru versiunea finala, pictata pe un model Renault R30, utilizat in sezonul trecut.

Presedintele Grupului Lotus, Dany Bahar, a declarat ca cei de la Lotus intentioneaza sa se implice chiar mai mult in anii viitori in lumea Formula 1, luand chiar in calcul totala preluare a echipei Renault, si nu simpla sponsorizare din acest moment.

In privinta noii masini, aceasta nu este inca finalizata si va fi lansata oficial cu o zi inainte de prima sesiune de teste a sezonului, pe 31 ianuarie, la Valencia.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1233 :: 18.68MB