No SSO cookie

Renault isi cere scuze fata de Red Bull

voteaza
(0/ 0)
Renault isi cere scuze fata de Red Bull
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Sefii companiei Renault, cei care furnizeaza motoare echipei Red Bull, au tinut sa-si exprime scuze publice fata de problemele care au dus la abandonul lui Sebastian Vettel din Coreea de Sud.

 
 
Sefii companiei Renault si-au cerut scuze fata de echipa de Formula 1 Red Bull pentru problemele cu motorul pe care le-a intampinat Sebastian Vettel in Coreea de Sud, probleme care au cauzat abandonul acestuia intr-un moment in care era liderul cursei.

Vettel era in fruntea cursei cu o distanta destul de confortabila in fata ocupantului pozitiei secunde, Fernando Alonso, cand, intr-una din liniile drepte ale circuitului de la Yeongnam, in turul 46, motorul masinii sale a cedat, iar sansele la titlul pilotilor au scazut considerabil pentru german.

''Renault trebuie sa-si ceara scuze fata de intreaga echipa dupa problemele cu motorul de la masina lui Sebastian'' a declarat Fabrice Lom, inginerul sef al Renault pentru Red Bull, adaugand ca '' Trebuie sa investigam mai mult inainte de a putea da detalii despre problema. Este vorba de un motor care era folosit intr-un al treilea mare premiu, dar in orice caz aceasta problema nu este una asteptata.''

Potrivit celor de la Red Bull, a fost vorba pur si simplu de un ghinion crunt, aceasta fiind prima cursa din acest sezon in care Red Bull nu obtine niciun punct. De asemenea, inginerii Red Bull au oferit asigurari ca Vettel nu va depasi limita de opt motoare pe sezon stabilita de FIA si ca va putea sa incheie anul fara probleme.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1186 :: 17.86MB