Cursa de la Abu Dhabi a fost una plina de surprize si incidente. Am avut ocazia sa vedem pe pista si celebrul safety car in urma unui incident care a avut loc intre Webber, Perez si Grosjean.
Marele ghinionist al acestei curse a fost Lewis Hamilton. Acesta a reusit sa conduca plutonul pana la jumatatea cursei cand cutia de viteze l-a lasat si a fost nevoit sa abandoneze. Acest ghinion a fost un noroc pentru Kimi Raikkonen care a reusit sa obtina prima lui victorie de la revenirea in Formula 1. Ne bucuram foarte mult pentru el, a avut un parcurs bun in acest sezon si merita cel putin o victorie. Pe locul doi s-a clasat Fernando Alonso care a avut un parcurs bun si care avea sanse sa il intreaca pe Raikkonen. Locul trei a fost ocupat de Vettel care de asemenea a facut o cursa foarte buna avand in vedere ca la un moment dat se afla la coada plutonului.
La Abu Dhabi am avut parte de o cursa plina de neprevazut. Am asteptat de ceva timp o astfel de cursa si ne bucuram ca monotonia a disparut astazi. Mai avem doua etape de parcurs pana la aflarea campionului si asteptam cu nerabdare acest lucru.
Clasamentul etapei
Pos | No | Driver | Team | Laps | Time/Retired | Grid | Pts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 9 | Kimi Räikkönen | Lotus-Renault | 55 | Winner | 4 | 25 |
2 | 5 | Fernando Alonso | Ferrari | 55 | +0.8 secs | 6 | 18 |
3 | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull Racing-Renault | 55 | +4.1 secs | 24 | 15 |
4 | 3 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 55 | +7.7 secs | 5 | 12 |
5 | 18 | Pastor Maldonado | Williams-Renault | 55 | +13.0 secs | 3 | 10 |
6 | 14 | Kamui Kobayashi | Sauber-Ferrari | 55 | +20.0 secs | 15 | 8 |
7 | 6 | Felipe Massa | Ferrari | 55 | +22.8 secs | 8 | 6 |
8 | 19 | Bruno Senna | Williams-Renault | 55 | +23.5 secs | 14 | 4 |
9 | 11 | Paul di Resta | Force India-Mercedes | 55 | +24.1 secs | 12 | 2 |
10 | 16 | Daniel Ricciardo | STR-Ferrari | 55 | +27.4 secs | 16 | 1 |
11 | 7 | Michael Schumacher | Mercedes | 55 | +28.0 secs | 13 | |
12 | 17 | Jean-Eric Vergne | STR-Ferrari | 55 | +34.9 secs | 17 | |
13 | 20 | Heikki Kovalainen | Caterham-Renault | 55 | +47.7 secs | 18 | |
14 | 24 | Timo Glock | Marussia-Cosworth | 55 | +56.4 secs | 21 | |
15 | 15 | Sergio Perez | Sauber-Ferrari | 55 | +56.7 secs | 11 | |
16 | 21 | Vitaly Petrov | Caterham-Renault | 55 | +64.5 secs | 20 | |
17 | 22 | Pedro de la Rosa | HRT-Cosworth | 55 | +71.7 secs | 22 | |
Ret | 25 | Charles Pic | Marussia-Cosworth | 41 | +14 Laps | 19 | |
Ret | 10 | Romain Grosjean | Lotus-Renault | 37 | Accident | 9 | |
Ret | 2 | Mark Webber | Red Bull Racing-Renault | 37 | Accident | 2 | |
Ret | 4 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 19 | +36 Laps | 1 | |
Ret | 23 | Narain Karthikeyan | HRT-Cosworth | 7 | +48 Laps | 23 | |
Ret | 8 | Nico Rosberg | Mercedes | 7 | +48 Laps | 7 | |
Ret | 12 | Nico Hulkenberg | Force India-Mercedes | 0 | Accident | 10 |
Clasamentul general al pilotilor
Pos | Driver | Nationality | Team | Points |
---|---|---|---|---|
1 | Sebastian Vettel | German | Red Bull Racing-Renault | 255 |
2 | Fernando Alonso | Spanish | Ferrari | 245 |
3 | Kimi Räikkönen | Finnish | Lotus-Renault | 198 |
4 | Mark Webber | Australian | Red Bull Racing-Renault | 167 |
5 | Lewis Hamilton | British | McLaren-Mercedes | 165 |
6 | Jenson Button | British | McLaren-Mercedes | 153 |
7 | Felipe Massa | Brazilian | Ferrari | 95 |
8 | Nico Rosberg | German | Mercedes | 93 |
9 | Romain Grosjean | French | Lotus-Renault | 90 |
10 | Sergio Perez | Mexican | Sauber-Ferrari | 66 |
11 | Kamui Kobayashi | Japanese | Sauber-Ferrari | 58 |
12 | Nico Hulkenberg | German | Force India-Mercedes | 49 |
13 | Paul di Resta | British | Force India-Mercedes | 46 |
14 | Pastor Maldonado | Venezuelan | Williams-Renault | 43 |
15 | Michael Schumacher | German | Mercedes | 43 |
16 | Bruno Senna | Brazilian | Williams-Renault | 30 |
17 | Jean-Eric Vergne | French | STR-Ferrari | 12 |
18 | Daniel Ricciardo | Australian | STR-Ferrari | 10 |
19 | Timo Glock | German | Marussia-Cosworth | 0 |
20 | Heikki Kovalainen | Finnish | Caterham-Renault | 0 |
21 | Vitaly Petrov | Russian | Caterham-Renault | 0 |
22 | Jerome D'Ambrosio | Belgian | Lotus-Renault | 0 |
23 | Charles Pic | French | Marussia-Cosworth | 0 |
24 | Narain Karthikeyan | Indian | HRT-Cosworth | 0 |
25 | Pedro de la Rosa | Spanish | HRT-Cosworth | 0 |
Clasamentul general al echipelor
Pos | Team | Points |
---|---|---|
1 | Red Bull Racing-Renault | 422 |
2 | Ferrari | 340 |
3 | McLaren-Mercedes | 318 |
4 | Lotus-Renault | 288 |
5 | Mercedes | 136 |
6 | Sauber-Ferrari | 124 |
7 | Force India-Mercedes | 95 |
8 | Williams-Renault | 73 |
9 | STR-Ferrari | 22 |
10 | Marussia-Cosworth | 0 |
11 | Caterham-Renault | 0 |
12 | HRT-Cosworth | 0 |
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!