No SSO cookie

Montoya nu este increzator in viitorul Formulei 1

voteaza
(0/ 0)
Montoya nu este increzator in viitorul Formulei 1
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cu doua competitii separate incepand din anul viitor, Montoya nu da nicio sansa de supravietuire Formulei 1, considerand ca fanii de vor indeparta precum au facut cei americani fata de seria Indycar.

 
 

In contextul anuntarii oficial de catre FOTA ca intentioneaza sa dea nastere unui campionat separat in 2010, Juan Pablo Montoya crede ca despartirea in doua competitii va omori Formula 1. Fostul pilot al echipelor Williams si McLaren considera ca daca se va concretiza acest scenariu, se poate vorbi deja de sfarsitul Formulei 1 ca competitie.

 

"Crearea unei alte competitii? Da, vor omori Formula 1. Daca FOTA merge mai departe, atunci ei vor omori Formula 1, dar nu imi pasa. Cred ca daca il pot elimina pe Max Mosley, echipele probabil ar continua in aceasta competitie", a sustinut Juan Pablo Montoya.

 

De asemenea, fostul pilot de Formula 1 a dat ca exemplu de neurmat scindarea Indycar din 1996 care a determinat multi fani sa-si indrepte atentia catre alte competii, in SUA castig de cauza avand cursele NASCAR. O divizarea a Formulei 1 ar imparti fanii in cel putin doua categorii, in conditiile in care multi dintre acestia deja prezinta un interes tot mai scazut pentru aceasta competitie.

 

Catalin Dinu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1369 :: 22.19MB