No SSO cookie

Montezemolo: Cursele ar trebui sa fie programate mai tarziu

voteaza
(0/ 0)
Montezemolo: Cursele ar trebui sa fie programate mai tarziu
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Presedintele Ferrari a declarat ca are de gand sa solicite schimbarea orei de desfasurare a majoritatii curselor de Formula 1, in conditiile in care ora 2 dupa-amiaza nu este o ora foarte potrivita pentru cei mai multi telespectatori.

 
 
Luca di Montezemolo, presedintele echipei de Formula 1 Ferrari, a declarat ca ar fi mai bine ca Marile Premii sa se desfasoare la ore mai tarzii din dupa-amiaza sau chiar seara, pentru a se atrage un numar mai mare de telespectatori.

Cele mai multe dintre cursele cuprinse in calendarul F 1 in acest moment au loc incepand cu ora 14, iar in acest fel, crede italianul de la conducerea Ferrari, Formula 1 greseste si nu stie sa-si atraga un public mai vast.

'' Nu cred ca este foarte bine ca in iulie sau august cursele sa inceapa la ora 2, ora la care majoritatea oamenilor dorm sau stau la plaja. '' a declarat Montezemolo, care a dat si exemplul fotbalului, unde, in campionatele importante, meciurile incep cel mai devreme la ora cinci dupa-amiaza.

Montezemolo nu a ratat ocazia de a afirma din nou ca ar fi benefic pentru Formula 1 ca echipelor importante sa li se permita sa aiba si o a treia masina, chiar daca aceasta ar fi coordonata de o alta echipa.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1362 :: 17.86MB