No SSO cookie

Michelin se va retrage din Formula Unu la sfirsitul anului viitor

voteaza
(0/ 0)
Michelin se va retrage din Formula Unu la sfirsitul anului viitor
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

In conformitate cu regulamentele FIA care prevad instiintarea cu un an avans, Michelin a anuntat ca se va retrage din Formula Unu la sfirsitul campionatului 2006.

 
 
[poza1s] Starea tensionata intre FIA si Michelin care a culminat cu anuntul retragerii din competitie este indirect rezultatul controversat al Marelui Premiu al Statelor Unite de la Indianapolis din Iunie 2005. Echipele Michelin nu au putut participa la cursa pe motive de siguranta: cauciucurile franceze nefiind considerate sigure pentru a rezista o cursa intreaga (pentru sezonul 2005, schimbarile de cauciucuri la pit-stop au fost practic interzise). Dupa cursa din America, FIA a decis sa modifice regulile de competitie. Incepind cu 2006, schimbul de cauciucuri in timpul pit-stop-ului va fi reintrodus, iar pentru 2007 FIA a sugerat introducerea unui singur tip de cauciuc - eliminind astfel competitia intre firme si minimalizind importanta cauciucurilor in stabilirea performantelor masinii. In acest context, Michelin s-a declarat impotriva acestor schimbari de regulament ce contravin filozofiei sportive a firmei franceze. In ciuda dramei de la Indianapolis, firma Michelin a invins 18 din 19 curse anul acesta prin partenerii Renault si McLaren. In 2006, Michelin va furniza cauciucuri echipelor Honda, BMW-Sauber, Red Bull Racing si Scuderia Toro Rosso.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1245 :: 22.17MB