No SSO cookie

McLaren domina sesiunea a doua de antrenamente din Coreea de Sud

voteaza
(0/ 0)
McLaren domina sesiunea a doua de antrenamente din Coreea de Sud
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Pilotii echipei McLaren Mercedes au dominat clar sesiunea a doua de antrenamente libere din Coreea de Sud, Lewis Hamilton obtinand cel mai bun timp, iar Jenson Button pe cel de-al doilea.

 
 

Dupa o prima sesiune de antrenamente in care multi piloti nu au reusit sa efecteze niciun tur sau foarte putine tururi, a doua sesiune din Coreea de Sud a fost mult mai aglomerata. Desfasurata tot in conditii atmosferice dificile, aceasta sesiune a fost dominata de pilotii McLaren, care au obtinut primele doua locuri.

Lewis Hamilton a fost cel mai rapid, cu un timp de 1:50,828, fiind urmat de Jenson Button la aproximativ o zecime de secunda. Pe trei s-a clasat Sebastian Vettel, la aproape doua secunde de cei doi piloti McLaren, in vreme ce pe patru si cinci s-au clasat Fernando Alonso si Mark Webber.

Pilotii Toro Rosso au evoluat si ei bine, Jaime Alguersuari ocupand locul sase, iar Sebastien Buemi clasandu-se pe noua, in vreme ce Felipe Massa, Nico Rosberg si Paul di Resta au ocupat locurile sapte, opt si respectiv zece.

Antrenamentele nu au fost lipsite de incidente, foarte multi piloti pierzand controlul monoposturilor intr-un moment sau altul. Dintre acestia, germanul Nico Rosberg a iesit cel mai sifonat, masina sa pierzandu-si eleronul fata in urma unui contact cu monopostul lui Jaime Alguersuari.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1480 :: 21.59MB