No SSO cookie

Massa: Nu stim exact cum stam

voteaza
(0/ 0)
Massa: Nu stim exact cum stam
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Felipe Massa, pilotul echipei de Formula 1 Ferrari, a declarat ca nu stie inca de ce este capabila noua masina cu adevarat si ca acest lucru se va vedea doar dupa prima cursa oficiala a sezonului, cea din Australia.

 
 
Brazilianul Felipe Massa a declarat ca nu este inca sigur de cat de competitiva este noua masina Ferrari in raport cu celelalte monoposturi din Formula 1 si ca acest lucru se va vedea doar dupa inceputul oficial al noului sezon.

Declaratiile lui Massa vin la putin timp dupa ce si managerul general al echipei, Stefano Domenicali, a spus cam acelasi lucru, declarand ca este optimist inainte de startul campionatului, dar ca inca nu poate spune cat de bine sta Ferrari in acest moment.

Pilotul Ferrari spune ca este extrem de nerabdator ca noul sezon sa inceapa si ca este convins ca echipa a facut tot ceea ce trebuia pentru a fi pregatita suta la suta inaintea unui an care se anunta dificil si cu multi constructori puternici. Massa a mai laudat si evolutiile din calificari ale noii masini, care s-a dovedit cea mai fiabila dintre monoposturile noi lansate, dar a declarat ca acest lucru nu valoreaza foarte mult daca nu va fi urmat si de evolutii solide in cursele oficiale.


In ceea ce priveste strategiile, care, conform declaratiilor lui Stefano Domenicali, vor juca un rol mai important in Formula 1 incepand cu acest sezon, Massa este de parere ca pilotii vor avea un cuvant greu de spus si o influenta mai semnificativa in privinta momentului de realizare a pit-stopurilor.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0802 :: 17.86MB