No SSO cookie

Marele Premiu al Rusiei ar putea fi amanat

voteaza
(0/ 0)
Marele Premiu al Rusiei ar putea fi amanat
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Marele Premiu de Formula 1 al Rusiei, care ar trebui sa debuteze in 2014 la Soci, ar putea fi amanat cu un an, daca se va hotari ca organizarea lui pune in pericol buna desfasurare a Jocurilor Olimpice de Iarna din 2014.

 
 
Comitetul Olimpic International a anuntat ca ar putea dispune amanarea organizarii primului mare premiu al Rusiei, care ar urma sa aiba loc in 2014 la Soci, daca se va considera ca ar putea perturba in vreun fel buna organizare a Jocurilor Olimpice de Iarna, care vor avea loc tot in 2014 si tot la Soci.

Astfel, daca CIO va decide ca organizarea unei curse de Formula 1 ar deranja realizarea constructiilor si a pregatirilor pentru Jocurile Olimpice, Marele Premiu al Rusiei va debuta de-abia din sezonul 2015.

Se pare ca organizatorii din Rusia ai Marelui Premiu de la Soci nu se vor putea impotrivi unei eventuale decizii CIO, in conditiile in care, conform declaratiilor lui Gilbert Felli, director executiv al evenimentului olimpic, ar exista o clauza in contract care permite amanarea cu un an a evenimentului de F1.

In aceste conditii, este de asteptat ca organizatorii sa prezinte garantii prin care se angajeaza sa finalizeze lucrarile la circuitul din Soci inca din 2013, iar in caz contrar, Comitetul Olimpic International isi va pune cel mai probabil in aplicare planurile.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1557 :: 22.19MB