No SSO cookie

Lotus va incepe sezonul 2011 fara KERS

voteaza
(0/ 0)
Lotus va incepe sezonul 2011 fara KERS
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Echipa de Formula 1 Lotus nu va utiliza de la inceputul sezonului 2011 sistemul KERS, urmand sa-l implementeze pe parcursul anului, in conditiile in care va fi bine pus la punct.

 
 
Oficialii echipei de Formula 1 Lotus au confirmat ca nu vor folosi Sistemul de Resurse Kinetice de Energie( KERS) din startul sezonului 2011, in conditiile in care acesta este prea costisitor si nu este inca bine pus la punct.

Patronul echipei, Tony Fernandes, declarase inca din luna mai ca exista sanse bune ca acest sistem sa nu fie implementat inca, iar directorul tehnic Mike Gascoyne a confirmat ca noua masina Lotus va incorpora doar unul dintre noile dispozitive tehnice aprobate de FIA. Astfel, mecanicii si inginerii Lotus au optat pentru eleronul spate ajustabil, in timp ce KERS-ul a fost lasat deocamdata la o parte.


Totusi, Gascoyne a insistat ca sistemul KERS va fi pana la urma implementat si la Lotus, cel mai probabil pe durata sezonului 2011 si ca motivul pentru care nu vor incepe cu acesta este dorinta de a-l avea bine pus la punct si pregatit.

Dispozitivul KERS va oferi masinilor care-l vor folosi viteze de top mai bune in liniile drepte. Totusi, acesta are si anumite aspecte negative, fiind extrem de costisitor si adaugand greutate considerabila sasiului.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1845 :: 22.19MB