No SSO cookie

Lotus va adopta motoare Renault in Formula 1

voteaza
(0/ 0)
Lotus va adopta motoare Renault in Formula 1
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Echipa de Formula 1 Lotus va renunta din sezonul viitor la motoarele Cosworth in favoarea celor produse de Renault. Constructorul britanic va adopta si numele vechi al echipei - Team Lotus - acolo unde s-au remarcat Nigel Mansell, Ayrton Senna sau Nelson Piquet.

 
 

Lotus, Hispania Racing si Virgin sunt echipele debutante in Formula 1 in acest sezon. Din pacate pentru ele, niciuna nu a reusit sa obtina vreun punct pana in prezent. Lotus, spre deosebire de candidatele sale la “retrogradare”, a reusit sa termine puncte si se poate lauda cu terminarea unor curse.

Insa, pentru britanici performantele nu sunt de ajuns si vor mult mai mult de la urmatorul sezon din Formula 1. Pentru acest lucru, Lotus va realiza o serie de schimbari la monoposturile cu care vor concura in 2011.

Cea mai importanta dintre acestea este renuntarea la motoarele Cosworth si adoptarea motoarelor Renault. Motoarele Renault, care echipeaza si masinile Red Bull, printre altele, s-au dovedit mult mai bune si mai fiabile decat cele Cosworth.


De asemenea, si numele echipei poate fi schimbat din Lotus Racing in Team Lotus, numele vechi al echipei de Formula 1 pe la care au trecut piloti ca Jim Clark, Graham Hill, Stirling Moss, Emerson Fittipaldi, Mario Andretti, Nigel Mansell, Ayrton Senna sau Nelson Piquet.

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1705 :: 22.19MB