No SSO cookie

Lipsa unui simulator l-a costat scump pe Schumacher

voteaza
(0/ 0)
Lipsa unui simulator l-a costat scump pe Schumacher
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ross Brawn a marturisit ca una din cauzele evolutiilor sub asteptari ale lui Michael Schumacher din sezonul 2010 a fost si absenta unui simulator de Formula 1 la dispozitia echipei Mercedes.

 
 
Ross Brawn, bossul echipei de Formula 1 Mercedes, a recunoscut intr-o declaratie recenta ca lipsa unui simulator de top l-a costat scump pe germanul Michael Schumacher in sezonul 2010.

Brawn a spus ca a fost extrem de dificil pentru fostul campion mondial sa se acomodeze cu o noua masina dupa anii petrecuti in afara lumii Formula 1, iar comportamentul pneurilor, dar si al sasiului ar fi putut fi mult mai usor simtite cu ajutorul unui simulator.

Inginerul britanic a mai spus ca Michael Schumacher va trebui sa se confrunte cu aceeasi situatie si pe durata stagiunii 2011, in conditiile in care simulatorul Mercedes este inca in constructie si nu va fi gata mai devreme de inceputul sezonului 2012.

Totusi, Ross Brawn s-a declarat optimist in ceea ce priveste evolutia pilotului german din sezonul urmator, bazandu-se pe schimbarea pneurilor. Astfel, britanicul crede ca experienta lui Schumacher ii va permite acestuia sa realizeze o tranzitie mai usoara de la pneurile Bridgestone la cele Pirelli, fata de majoritatea celorlalti piloti.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1865 :: 22.19MB