Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 17 February 2011 10:30
Pacat de ghinionul lui Robert!Nu inteleg dece echipa de F1 nu i-a interzis asemenea aventuri...Atat Heidfeld cat si,mai ales,Liuzzi nu mai au ce spune in F1 la o echipa de acest calibru>Cred ca ar trebui promovat un pilot de perspectiva(nu vad nici a reprezenta perspectiva in F1 piloti ca B.Senna sau Grosjean!).
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!