Modificarile radicale ale regulamentului tehnic din Formula 1, care erau programate sa fie operate incepand cu sezonul 2013, au fost amanate si ar urma sa intre in vigoare un an mai tarziu, in 2014.
La aceasta solutie de compromis s-a ajuns dupa numeroasele presiuni ale majoritatii echipelor importante din Marele Circ, in frunte cu Ferrari si Mercedes. Actualele motoare V8 de 2,4 litri ar urma sa fie inlocuite de unul mai economice, V6 de 1,6 litri.
Initial, Jean Todt, presedintele FIA, propusese o varianta cu motoare in patru cilindri, dar pana la urma s-a ajuns la compromisul actual, adica la motoare in sase cilindri, varianta cu care atat constructorii, cat si firmele producatoare de motoare au fost pana la urma de acord.
De asemenea, sistemul KERS va ramane in Formula 1 si in 2014, acesta urmand a fi dezvoltat ulterior, aceasta tehnologie fiind considerata acum cheie pentru obtinerea unor performante cat mai ridicate de catre echipe. Cu toate acestea, noile reglementari nu sunt inca oficiale, acestea urmand a fi propuse spre ratificare Consiliului Mondial al Motorsportului lunea viitoare.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!