No SSO cookie

Interviu cu seful McLaren: 'Ne putem lua gandul de la sezonul 2009'

voteaza
(0/ 0)
Interviu cu seful McLaren: 'Ne putem lua gandul de la sezonul 2009'
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Martin Whitmarsh a dat un interviu in cotidianul spaniol El Pais in care a lasat sa se inteleaga ca nu mai pot face nimic in 2009.

 
 

McLaren ia in considerare sa renunte la orice pretentie de la acest sezon de Formula 1 si sa se concentreze pe dezvoltarea masinii de anul viitor. 'Este una dintre posibilitati dar nu am ajuns in acest punct', a declarat Martin Whitmarsh, managerul echipei McLaren pentru cotidianul spanoil El Pais.

 

'Inca mergem la curse cu gandul la victorie, nu este stilul nostru sa ne predam', a mai declarat britanicul. Team-ul McLaren Mercedes admite ca monopostul MP4-24 nu straluceste pe circuite in care aerodinamica este punctul forte, asa cum este si circuitul de la Istanbul.

 

'Poate ca nu este rau pentru Forumula 1 sa vada echipele Ferrari si McLaren in reala dificultate. Asa isi va da toata lumea seama cat de greu este sa fii in frunte', a mai spus Whitmarsh .

 

Seful McLaren a tinut sa felicite succesul echipei Brawn GP, dar a precizat ca o mare parte din merite ii apartine Hondei care a investit sute de milioane de euro in cercetare si testele din tunelurile de vant.

 

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1951 :: 22.19MB