Chris Dyer, inginerul sef al echipei de Formula 1 Ferrari in 2010, a platit scump pentru greseala de la Abu Dhabi care l-a costat pe Fernando Alonso titlul mondial in sezonul trecut, dupa ce scuderia italiana a hotarat sa-l inlocuiasca pe australian de la conducerea echipei tehnice.
Alonso, care incepuse ultima cursa a sezonului, cea de la Abu Dhabi, din postura de lider al ierarhiei generale a pilotilor, a trebuit sa se recunoasca invins in fata lui Sebastian Vettel, dupa o strategie dezastruoasa, care nu i-a permis sa ocupe decat locul sapte in cursa din Emiratele Arabe Unite.
Dyer a fost facut responsabil pentru aceasta eroare, iar conducerea Ferrari a reactionat, inlocuindu-l cu fostul inginer McLaren, englezul Pat Fry, in timp ce o declaratie cu privire la viitorul australianului in cadrul echipei nu a fost inca facuta publica.
O alta schimbare importanta in cadrul conducerii Ferrari il vede pe fostul angajat Red Bull Racing si McLaren, Neil Martin, la conducerea noului departament de cercetari operationale al scuderiei. Martin va lucra sub supravegherea directorului tehnic al Ferrari, italianul Aldo Costa.
Adrian Diaconescu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!