Ferrari a prezentat astazi oficial monopostul F10 cu care va ataca sezonul de Formula 1 din 2010. Scuderia italiana a prezentat mai multe fotografii cu noul bolid Ferrari dar nu a prezentat monopostul din spate, unde se afla deflectorul.
Ferrari intentioneaza sa revina in elita mondiala cu acest monopost, dupa ce sezonul a avut evolutii mai mult decat modeste. Echipa pe care se va baza Ferrari in noul sezon de Formula 1 il va avea pe Stefano Domenicali in pozitia de manager. Felipe Massa si Fernando Alonso vor fi cei doi piloti titulari ai Calutului Cabrat.
Structura monopostului Ferrari F10 este realizata din fibra de carbon. Partea tehnica este completata cu frane Brembo, suspensie independenta si electronica semiautomata. Motorul beneficiaza de 8 cilindri, 32 de valve si distributie pneumatica. Greutatea motorului este de 95 de kg, iar greutatea totala a monopostului cu tot cu pilot trebuie sa fie de maxim 620 de kg.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 3 March 2010 18:27
...stai linistit ca si alonso este pe acolo si este pe un ferrari , nu prea vad ce ar putea sa faca nenea shumacher
scris de Anonim 31 January 2010 02:05
Degeaba se lauda ferrari cu rabla lor ca tot un loc 4 sau 5 vor avea in final de sezon. Cei mai de temut vor fi tot cei de la McLaren Mercedes si Mercedes GP. Sa nu uitam ca anul acesta Mercedes are combinatia perfecta (mercedes,brawn si shumacher) si mai trebe stiut ca la ora actuala mercedes are cele mai bune motoare din F1, asa ca no coment....FLORIN SM (fan mclaren).
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!