No SSO cookie

Hispania sprijina eliminarea a doua echipe

voteaza
(0/ 0)
Hispania sprijina eliminarea a doua echipe
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Echipa de Formula 1 Hispania, prin vocea managerului Colin Kolles, a transmis ca este de acord cu limitarea numarului constructorilor din ''Marele Circ'' la zece, fata de 12 cati sunt in acest moment.

 
 
Colin Kolles, managerul echipei de Formula 1 Hispania Racing, a declarat ca sustine punctul de vedere al lui Bernie Ecclestone conform caruia n-ar trebui sa existe mai mult de zece echipe in ''Marele Circ''.

La inceputul sezonului trecut, nu mai putin de trei echipe noi si-au facut pentru prima data simtita prezenta in Formula 1, ducand numarul echipelor la 12. Cei trei constructori noi au fost Hispania, Lotus si Virgin, dar sprijinul acordat acestora a fost unul care a disparut extrem de repede, Ecclestone declarand la mijlocul anului trecut ca ''nimeni nu-si doreste mai mult de zece echipe''.

In acest moment, primele zece echipe clasate in ierarhia din Formula 1 impart premii obtinute din drepturi de televizare si sponsorizari, suma primita de fiecare team in parte fiind direct proportionala cu pozitia ocupata in clasament. Cele doua echipe de pe ultimele doua pozitii insa nu primesc nimic din acesti bani, in aceasta situatie fiind anul trecut Hispania si Virgin.

Si cu toate ca si-ar putea simti prezenta in Formula 1 in pericol, Colin Kolles a declarat ca este si el de acord ca sportul ar functiona mai bine cu doar zece echipe. Managerul HRT a adaugat ca este de parere ca echipa sa ar ramane in ''Marele Circ'' in cazul in care s-ar lua o astfel de decizie, in conditiile in care exista alte teamuri care
''sunt intr-o pozitie mai disperata decat a noastra''.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1612 :: 22.19MB