No SSO cookie

Hispania nu este o optiune pentru De la Rosa

voteaza
(0/ 0)
Hispania nu este o optiune pentru De la Rosa
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Pedro de la Rosa, fost pilot de Formula 1 pentru McLaren sau Sauber, a declarat ca-si doreste sa prinda un loc de titular intr-una dintre echipele Marelui Circ, dar ca nu ia in considerare o eventuala oferta de la Hispania.

 
 
Pedro de la Rosa a declarat ca nu ia in considerare semnarea unui contract cu echipa de Formula 1 Hispania, cu toate ca in acest moment ibericul nu are un loc in F 1.

De la Rosa, care va implini 40 de ani in luna februarie, a petrecut cea mai mare parte a sezonului 2010 in afara Marelui Circ, dupa ce a fost inlocuit la echipa Sauber cu germanul Nick Heidfeld. Putin dupa aceasta, spaniolul a acceptat un loc de pilot de teste la compania producatoare de pneuri Pirelli, pentru care activeaza si in acest moment.

In aceste conditii, s-a zvonit in ultimele luni ca echipa Hispania ar fi interesata de serviciile veteranului spaniol. Cu toate acestea, De la Rosa insista ca nici nu se gandeste la o asemenea oferta. '' Hispania nu este o optiune pentru mine. Nu stiu ce-mi va rezerva viitorul. O sa incerc sa-mi gasesc un loc de pilot in Formula 1 si nu voi renunta la aceasta dorinta a mea. '' a spus el hotarat.

De la Rosa a recunoscut totusi ca in acest moment, cel mai probabil viitor al sau va fi tot in postura de pilot de teste pentru Pirelli, sau cel mult pilot de rezerva la una dintre echipele mai importante din F 1.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1612 :: 22.19MB