No SSO cookie

Hispania: KERS-ul este ineficient

voteaza
(0/ 0)
Hispania: KERS-ul este ineficient
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Echipa de Formula 1 Hispania a transmis prin vocea unuia dintre inginerii sai ca sistemul KERS este unul ineficient si ca reintroducerea sa in Formula 1 se va face pe considerente de marketing si atata tot.

 
 
Unul dintre inginerii echipei de Formula 1 Hispania Racing, Antonio Cuquerella, a declarat ca sistemul KERS este, din punctul sau de vedere, ineficient si singurele motive pentru care acesta va fi reintrodus in Formula 1 din sezonul 2011 sunt unele pur legate de marketing.

Tehnologia KERS( Sistemul Kinetic de Recuperare a Energiei) a fost utilizat pentru prima data in Formula 1 pe durata sezonului 2009, dupa care, in sezonul recent incheiat, a fost abandonat pentru a reduce costurile echipelor. Sistemul este proiectat pentru a recupera energia pierduta in timpul franarii si a oferi masinilor un plus de putere in principal in liniile drepte, astfel sporind viteza acestora.

In sezonul 2011, toate echipele au anuntat ca vor reintroduce sistemul KERS, in afara Virgin si Hispania, care nu vor adopta acest sistem din motive financiare. In plus, Antonio Cuquerella a pus la indoiala insusi eficienta acestui sistem, spunand despre el ca este '' la moda'', dar ca nu justifica o investitie considerabila.

Ibericul a mai declarat ca sistemul KERS este o unealta prin care constructorii de Formula 1 doresc sa vanda mai multe masini de uzina, acesta atragand publicul obisnuit. De asemenea, Cuquerella a dorit sa-i raspunda si lui Colin Kolles, managerul HRT, cel care spusese ca lipsa de rezultate a echipei din 2010 s-a datorat in primul rand lipsei de experienta a pilotilor. Astfel, inginerul spaniol a declarat ca nu acesta a fost factorul principal si ca pilotii nu au avut ce sa faca cu o masina extrem de lenta la dispozitie.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0870 :: 17.93MB