No SSO cookie

Heidfeld acuza diferente de motor intre masina lui si cea a lui Kobayashi

voteaza
(0/ 0)
Heidfeld acuza diferente de motor intre masina lui si cea a lui Kobayashi
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Nick Heidfeld, pilotul echipei Sauber, a admis ca exista diferente intre el si coechipierul sau, Kamui Kobayashi, in ceea ce priveste viteza de top, dar ca acestea nu-i pot fi imputate lui si se datoreza motorului uzat pe care este nevoit sa-l foloseasca.

 
 
Pilotul german al echipei BMW Sauber, Nick Heidfeld, pune diferenta de viteza dintre el si colegul sau, Kamui Kobayashi, in seama discrepantelor existente la nivelul motoarelor celor doua monoposturi.

In ciuda faptului ca in aparenta ambii piloti concureaza pe masini absolut identice, datele telemetrice demonstreaza de multe ori ca niponul este mai rapid decat germanul in liniile drepte. Heidfeld a admis acest lucru, dar a tinut sa precizeze ca nu este atat vina lui, cat problema motoarelor celor doua monoposturi.

Nick Heidfeld este nevoit, conform spuselor lui, sa concureze cu motoare mai uzate decat cele ale coechipierului sau, in conditiile in care 3 dintre cele 8 maxim permise pe masina lui au fost pierdute in debutul sezonului de Pedro de la Rosa, cel pe care l-a inlocuit neamtul.

In ciuda numeroaselor dificultati cu motorul, Heidfeld a afirmat ca asteapta cu nerabdare Marele Premiu al Braziliei, acesta fiind unul din circuitele cele mai apropiate de inima sa. Astfel, la Interlagos Nick Heidfeld a obtinut primul sau podium in 2001. De asemenea, germanul isi aminteste de o amintire mai putin neplacuta din Brazilia, petrecuta in 2002, cand a fost cat pe ce sa loveasca un membru al personalului medical.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4736 :: 22.19MB